estenglv
WAP version
Login form
RSS
Esimene Mulgi rattaralli on peetud 10.08.2010 (0)
I Mulgi Rattaralli peeti tingimustes, mis tänavusele suvele juba reegliks saanud. Pikema distantsi stardihetkel oli temperatuur varjus 29 kraadi, viimaste lõpetajate saabudes juba üle 32. Kõrge ...
Mulgi rattaralli võidu napsas Sigvard Kukk TULEMUSED 08.08.2010 (0)
Täna (pühapäeval-toim.) esimest korda sõidetud Mulgi rattarallil võitis finišiheitluse paar aastat tagasi profispordist loobunud Sigvard Kukk, kes edestas mõne sentimeetriga Erki Pütsepa ja ...
Rein Taaramäe kinnitas oma osalemist Mulgi rattarallil 04.08.2010 (0)
Viljandi kutsub rattureid Mulgi rattarallile 29.07.2010 (0)
Mulgi Rattaralli - 83 km
Mulgi Rattaralli - 38 km
301 Moved Permanently Date: Sat, 17 Aug 2019 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
Mulgi Rattaralli
Vaata ka 2012 2011 
Aeg 08.08.2010
Koht Viljandi EST
Spordiala Jalgrattasport
Distants Põhisõit 83 km 12:00
Rahvasõit 38 km 13:20
Korraldaja Viljandi Rattaklubi, Veiko Šmidt, +372 510 7516, veiko.smidt@eesti.ee, www.rattaklubi.ee   
mulgirr10_i.gif
• STARDINIMEKIRI • SOODUSPAKKUMISED • KOHALEJÕUDMINE • PEALTVAATAJATELE • AJALOOST
RAJAKIRJELDUS
print
Rattaralli trass on liikluseks avatud. Palume jälgida ajutisi liiklusmärke ja juhinduda rajaturvajate märguannetest.

I Mugi Rattaralli toimub 8. augustil 2010 stardi-finishipaigaga Viljandis, Tallinna mnt 86 Unistari maja ees. Rattaralli sõidetakse Viljandi linna lähiümbruse teedel.

12:00 Start 83 km I stardigrupile
12:01 Start 83 km II stardigrupile
13:20 Start 38 km

83 km põhisõidu profiil
38 km rahvasõidu profiil


Sportlastele ja aktiivsetele harrastajatele on raja kohta vaid 2 märkust. Esiteks ei ole rajal kurikuulsat Kõrgemäe tõusu ja teiseks arvas mullu Viljandis lipuvärvides särgi omanikuks saanud Taaramäe, et „Viljandi põksud sobivad Tombakule ja Pütsepale paremini“.

Ülejäänud huvilistele on lisaks rajakaardile ning profiilile lisada alljärgnev jutt.

38 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.

Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.

Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 110 m, tõusumeetreid 170.

83 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.

Järgnevad veerandsada versta kulgeb mõnusalt vahelduva reljeefiga teedel ja loetud minutitega jäävad teele kenad ning sõbralikud Mulgimaa külad. Holstre rõõmustab silma järvega, Paistu kiriku kõrval haarab kohalik mulk tervituseks oma kaabu järele ja Loodis avaneb lummav vaade ürgorule. 40.kilomeetril ootab rattureid Orika teeninduspunkt ja seal pakutavat head-paremat on soovitatav maitseda, sest kuigi järgmise TP-ni on vaid 20 kilomeetrit, jäävad teele 3 pikka tõusu. Neist viimane peaks juba tuttav ette tulema J 

Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.

Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 115 m, tõusumeetreid 420.

Vahefinišid
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
‹‹ Tagasi
MulgiRR10_b
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Väga, , 10.08.2010 17:26
lahe sõit, nats vaheldust mägedes kangutamisele. Tänud Rattaklubile, et sellise asja ette viitsisid võtta.
rr, , 10.08.2010 13:31
to njah tundub et peab tegema lühiselgituse maantee grupisõiduga kaasnevatest ohtudest - suures grupis sõites suurel kiirusel on väga ohtlik kui midagi ootamatult peaks ette ilmuma, loogiline et grupi esimene ots näeb takistust enne ning üritab kõrvale põigelda, grupi teine pool surutakse kokku, kuna kiirus suur, teelaius limiteeritud ja liikumised ootamatud on ahelkukkumised kerged tulema. Kui Sa oleksid olnud seal kohapeal ja hakanud seda silmaarsti juttu puhuma, oleks pikemalt mõtlemata pasunasse andnud.
fotod võistluseskusest, , 10.08.2010 10:46
http://nagi.ee/photos/rattaklubi/sets/279451/
njah, , 10.08.2010 10:38
kui kombaini ka ei näe, siis peaks silmaarstile pöörduma
rr, , 10.08.2010 09:57
avatud rada küll, kuid korraldaja peaks suutma eemaldada rajalt potensiaalseid ohu allikaid, nagu see auto seal oli. Sama hästi oleks võinud pimedas kurvis kuskil mingi kombain vastu tulla, mis siis oleks saanud, jälle ise süüdi?
rr, , 10.08.2010 09:57
avatud rada küll, kuid korraldaja peaks suutma eemaldada rajalt potensiaalseid ohu allikaid, nagu see auto seal oli. Sama hästi oleks võinud pimedas kurvis kuskil mingi kombain vastu tulla, mis siis oleks saanud, jälle ise süüdi?
Õllekõht, , 09.08.2010 21:07
Korraldajale ja eliidi vendadele tänud selle eest et saadi minut hiljem ainult startida ja saadi eliidi punt kätte niiöelda rahvasõidu osade vendade tänuväärsele pingutusele 2-stardi grupi vendade poolt. Emotsioonid ju õllemeestel laes kui saab ikka ässadega natuke kasvõi koos sõita ,et asi pannakse paika ikka millaski.Kui järgmine aasta võiks olla sama algus korraldaja poolt ,siis oleks pühapäeva sportlasi rohkem platsis ,mis ongi ju asja mõte. Ässadele ka tänud et ei hakatud kohe paugutama.
finishipildid..., , 09.08.2010 17:55
...lisanduvad õige pea.
1piltnik, , 09.08.2010 17:42
tegi finishis kaa klõpsu.?
mõned fotod, , 09.08.2010 17:06
http://nagi.ee/photos/rattaklubi/sets/279149/


Kõige populaarsemad
Mulgi Rattaralli 2010_r
r
VAHEFINISHEID TOETAB
Pinska
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE