estenglv
WAP version
Login form
RSS
Kümme korda Fuji Rakke Rattamaratonil! 09.09.2010 (0)
Nissan Eesti MV Fuji X Rakke Rattamartoni protokollide põhjal on korraldajatel rõõm tõdeda, et neli osalejat on suutnud kõigil kümnel aastal edukalt jõuda lõpptulemuseni.
Rakke Rattamaraton toimus tormi kiuste! 15.08.2010 (0)
Olenemata loodusjõudude poolt tekitatud kahjust kogunesid ratturid juba kümnendat korda Rakke linnamäe staadionile, et võtta osa rattamaratonide sarja Elion Estonian Cup kuuluvad Nissan EMV X ...
Eesti meistriks krooniti Rakkes Allan Oras /LISATUD TULEMUSED/ 15.08.2010 (2)
Pühapäeval toimub Fuji X Rakke Rattamaraton STARDINIMEKIRI 13.08.2010 (4)
10.Fuji Rakke Rattamaraton toimub planeeritud ajal, mahus ja kellaaegadel 11.08.2010 (4)
Pildid Rakke rattamaratoni rajast 09.08.2010 (5)
Rakke rattamaratoni eriteadaanne! Lisatud pildid maratoni rajast! MARATON TOIMUB! 09.08.2010 (20)
Rakke rattamaratonini on jäänud vähem kui kaks nädalat 03.08.2010 (0)
Juubel tulekul! 16.07.2010 (6)
Elion Estonian Cup 2010 tutvustus VIDEO 15.03.2010 (2)
Rakke Rattamaraton - 62 km /uuend. 06.09/
Rakke Rattamaraton - 38 km /uuend.06.09/
301 Moved Permanently Date: Mon, 20 Nov 2017 03:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=3, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
Nissan EMV Fuji X Rakke Rattamaraton (EEC 2010)
Aeg 15.08.2010
Koht Rakke EST
Spordiala Jalgrattasport
Distants Maraton 62 km kell 12:00 
Poolmaraton 38 km kell 13:10
Lastesõidud kell 12:10
Korraldaja Spordiklubi Rakke, Enno Eilo, +372 515 3228, enno.eilo@mail.ee  
• KOONDTULEMUSED • STARDINIMEKIRI • OLULINE INFO • LASTESÕIDUD
RAJAKIRJELDUS
print
Fuji X Rakke Rattamaratoni 38 km poolmaratoni rajakirjeldus
Maratoni rajakirjelduse leiab
SIIT
 

Varasematel aastatel oli Rakke Rattamaratoni poolmaratoni (varasem matkasõit) sõit kogu Elion Estonian Cupi pikim. Eelmisel aastal toimunud muudatuste läbi uue kuju saanud – poolmaraton, tõttu jääb ka Rakke sõit võrreldes teiste poolmaratonide pikkustega samale tasemele. Veidi “elevust” pakub vast Rakke poolmaratoni viimane kolmandik, pakkudes veidi tehnilisemat rada ja kahte pikka lauget tõusu. GPS seadme järgi peaks distantsi pikkuseks kujunema 38 km ja tõusumeetreid 255 m.

Muudatusteks
Esimene suurem muudatus on 3 kilomeetri alguses, kui toimub pööre asfaldilt.Võrreldes eelmiste aastatega on täiesti uus, peale 1JP kulgev kruusatee, kuni lahknemiseni(vasakule) maratoni rajast. Varasemast erinev on ka sisenemine 2 JP, puudub sillaületus ja eelnev ohtlik parempööre on asendunud tagasipöördega. Muutunud on veel paekarjääris kulgev rajaosa ja sealt on välja jäänud varasemast meelde jäänud veetakistus. See on asendunud karjääri keskel kerge tõusuga. Varasemast tuttavas kuivatite kompleksis ootab sõitjaid aga sünnipäeva üllatus. Veidi muudetud on ka 2 viimast kilomeetrit enne finišit. Eelviimasel on mõnus kiirete kurvidega laskumine ja viimane kilomeeter on veidi lihtsam.

Järgnevalt rajaprofiil ja väike ülevaade olulisematest kohtadest, kindlasti on see abiks omapäi rajaga tutvujaile.
Interaktiivne rajakaart 

Start väljub Rakke linnamäe staadioni tagumisest väljapääsust ja juba 100m pärast keerab paremale põhisõidu 5.km-le. Võistluskeskuse skeem

1.km-
vasakpööre, jõutakse tolmuvaba katega teele
3.km- pööre vanale suusarajale, järgnevad vanad suusarajad ja põlluteed.
5.km- ületatakse Rakvere-Vägeva mnt.
6.km- tehniline singel (nn.greete singel) pehmel samblal männinoorendikus mille lõpus ↓↓ ohtlik vasakpööre, järgneb karjääritee.
7.km- karjäärist lahkudes sild, 100m peale silda korraks maratoni ja poolmaratoni rajad lahknevad. Poolmaraton suundub OTSE! Taluhoovi läbimise järel parempööre 6,5 km pikkusele kruusatee lõigule.
9.km- JP1 Lasinurme, praktiliselt tagasipööre parki. Peale JP korraks asfaldile ja teine tee vasakule kruusale(kohe peale kuivatit)
14.km- maraton ja poolmaraton eralduvad. Poolmaratoni rada JÄTKUB VASAKULE! Peale vanu laudahooneid vasakpööre.
15.km- kruusalt vasakpööre metsarajale
16.km- rajad taas ühinevad, põhisõidu võistlejad on läbinud selleks ajaks kilomeetrit. 300m pärast läheb heinamaatee üle kruusateeks, mille läbimise järel jõutakse raja kõige pikemale asfaldi osale.
19.km- tagaspööre asfaldilt, kruusal lahtised KIVID!!! ↓↓↓ 2JP Lammasküla, peale joogipunkti kaarjat läbimist tähelepanu nõudev parempööre.
20.km- rada läbib vana sigala, järgneb kruusatee.
21.km- lõpeb kruusalõik, võistlusrada suundub otse
23.km- paekarjäär, lombid madalad ja kõva põhjaga. Paekivid teravate servadega! Sillaületus ja korraks tõustakse karjääri servale. Karjääri uuesti sisenedes tõustakse vana purustussõlme tippu ja laskutakse ↓↓ sealt karjääri peateele.
26.km- jõutakse Rakvere-Vägeva mnt.-ni vasakule mööda põlluäärt ja korraks vasakule kruusale, mille järel 100m pärast parempööre. Edasi kulgeb rada mööda elektriliini aluseid ja gaasitrassiteel, kuni jõutakse kuivatikompleksi.
28.km- peale kuivatikompleksi SÜNNIPÄEVA ÜLLATUS!!! Paar tehnilisemat singlit(nn. ergo singel), lõpuosas laskumisel ↓↓↓ VÄGA OHTLIK tagasipööre. Ületatakse Koeru-Rakke-Paasvere tee ja rada siirdub heinamaa servadesse ja põlluteedele.
31.km- veetakistus, jõgi on süvendatud ja vesi on võrreldes varasemaga väga madal. Peale veetakistust muutub põllutee peagi kruusateeks.
32.km- keeratakse kruusateelt paremale kruusateele. Seda võib tinglikult nimetada ka tõusu alguseks Edru voorele. 3JP Väike-Rakke, mille järel ületatakse Rakvere-Vägeva mnt. ja jätkatakse parempöördega tõusu Edru voorele.
34.km- lõpeb pikk tõus Edru voorele ja korraks sõidetakse raja alguse 4.km (pika raja 8.km) vastupidises suunas. ↓↓ ohtlik singel, ületatakse planguga kaetud pehme sooniku koht. Peale kiiret laskumist S mändide vahel, jõutakse asfaldile ja läbitakse seda jällegi algusele vastasuunas.
35.km- parempööre, jõutakse kruusateele ja läbitakse seda jällegi algusele vastasuunas. Enne laskumist läheb rada paremale ja lõikab ohutuse tagamiseks kurvi heinamaal. Algab viimane tõus Rakke Linnamäele, korraks jõutakse võistluskeskuse vahetus- lähedusse staadionikatla äärele, kuid see ei tähenda veel kannatuste lõppu.
36.km- lõpeb tõus, järgneb kiirete kurvidega laskumine. Maratoni raja alguse 3-ndat km sõidetakse vastassuunas, kuid väikese haagiga.
37.km- Suusahüppemäe vastunõlva juurest sõidetakse maratoni raja alguse 4. km algusega samas suunas. Ühtib maratoniraja algusega. Viimased 200m on üpris kitsad ja tehnilised (juurikad), seepärast võiksid viimased möödumised toimuda veidi varem.

Asfalt- 4 km
Metsarajad, suusarajad- 10 km
Põlluteed, heinamaad- 5 km
Kruusateed- 19 km
‹‹ Tagasi
Rakke RM10_b
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Juku Juurikas, , 26.08.2010 18:15
Selliste ürituste korraldamine pole lihtne töö, aga ka mitte võimatu ja mida paremini orgunnida seda lihtsamaks läheb ja iga järgmine orgunn on juba lihtsam. Üritustel osalejate panus kindlasti mõjutab samuti lõpliku tulemuse. Korraldajad peaksid looma võimalikult head tingimused heaks sujuvaks korralduseks, et võistlejad saaksid olla võimalikult normaalsed ja siis ka lõpptulemus on üle keskmise
enno, , 24.08.2010 12:06
Tohuva-pohu, hakkab selgemaid piirjooni võtma.Viimasena lahkuvad WC-d ja siis ei jää mingit märki, et ratturid siin Rakke staadionil hullanud on. Mitmete asjade korraldamine võtab ilmselt veel nädalakese. Nii suures osalejate seltskonnas esineb paratamatult väga omapäraseid inimesi ja nende probleemidega tuleb tegeleda. Veel nüüdki pean selgitama, miks elektrit ei olnud ja kuidas elekter mõjutab ratta pesemise võimalust ning sauna võimalust. Sama probleemiga said pahandada ka juba sekretärjaadi tüdrukud. Geelipunkti tulid geele näppama taustajõud ja lisaks soovis mõni osaleja ka terveks järgmiseks hooajaks geele kaasa võtta. Kuritööga olen ka maha saanud- sest olen võistlejad väga-väga suurde ohtu seadnud ja võistlusel toimuda laknud. Tegelikult oleks pidanud ära jätma Omapäraseid seiku ja juhtumisi terve raamatu jagu ja mõni lugu tundub lausa uskumatu leitud asjade pildid http://album.ee/album/482219/50245775 paljud asjad on omaniku leidnud aga need pildil olevad on veel omaniku ootuses. Korraldajana tänan väga osavõtjaid, kes osalemisega tunnustasid tehtud tööd ja vaeva. Tänan!
teadja, , 23.08.2010 22:40
Numbrit on tarvis selleks, et tegelikult kontrollitakse vähemalt esimesed 200 lõpetajat ka käsitsi ja hiljem tuvastatakse näiteks kiibi kaotanud võistlejaid videolindilt.
olip, , 23.08.2010 22:29
Lihtsalt küsimus, miks neid nr. ette rattale vaja on, kui kiip võtab aega?
pezz, , 23.08.2010 21:49
Uskumatu Unn?!
Unn, , 23.08.2010 11:55
Mul oli rajal kaasas tagavara raam, siis jooksu timmimise pukk ja tervelt kaks gaasiballooni - ajasin niimoodi võidu, et ei tea, kuhu nad küll jäid... Ja korraldajad ei ole mulle ka midagi veel ütelnud. Stardis palusid küll arstile minna aga ma ikka läksin sõitma! Emukal oli palju rahvast, äkki keegi nägi mind? Nüüd nutan siin oma kola taga)))))
Allan, , 23.08.2010 09:45
http://www.err.ee/etv2/video-ee.aspx?id=1739
Toomas, , 23.08.2010 09:41
Kas kusagilt juba ETV2 Rakke saadet ka juba näha saab?
pezz, , 22.08.2010 21:05
Korraldajal pole kaotatud asjadega vist veel aega tegeleda v]i ei kaotatudki midagi peale prahi.Igatsen siin lihtsalt oma SKS Airchampi taga,sest see oli üles emuka otsast korjatud ja ma ei raatsi veel poodi uue järgi tõtata.Kuigi vajadus varitseb igalhetkel.
To y2z, , 21.08.2010 16:37
Aga kust sina tead, mida nad mõtlevad??? Ise olid see või??? Ma ei saa aru, kuidas saab üldse teise nime all võistelda. Võiks siis niigi palju ausust olla, et nüüd meil korraldajatele saata ja paluda ennast maha võtta. Teise nime all tulemuse saamine ja case closed on viimne nahhaalsus.


Kõige populaarsemad
EEC 2010
Axa 09
Limpa
Nissan MTB
Arctic 09
Olerex
Fixus
Shimano
Acer 09
Vinku
Kult.kapital 09
Hasart MNK 09
MEEDIAPARTNERID
EPL
Uuno 09
Sportinfo 09
Proshop_09
Proklubi
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE