estenglv
WAP version
Login form
RSS
Caspar Austa võitis Elva Rattamaratoni /LISATUD TULEMUSED/ 24.07.2010 (1)
Täna Lõuna-Eestis peetud Elion Estonian Cup 6.osavõistluse, 10. Elva Rattamaratoni 70 km põhidistantsi võitis Caspar Austa ajaga 2:08.28 (Tartu Ülikooli ASK M). Teisena lõpetas Arctic Sport ...
Homme sõidetakse 10. Elva rattamaraton STARDINIMEKIRI 23.07.2010 (3)
Homme 24.juulil toimub Lõuna-Eestis Elion Estonian Cup 2010 viies osavõistlus - 10. Elva Rattamaraton. Start 70 km maratoni distantsile antakse kell 12:00 ja 35 km poolmaratonile kell 12:15. ...
Elion Estonian Cup 2010 tutvustus VIDEO 15.03.2010 (2)
Elva Rattamaraton - 70 km /uuend. 29.07/
Elva Rattamaraton - 35 km /uuend. 29.07/
301 Moved Permanently Date: Mon, 29 May 2017 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=3, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
10. Elva Rattamaraton (EEC 2010)
Aeg 24.07.2010
Koht Elva EST
Spordiala Jalgrattasport
Distants Maraton 70 km 12:00
Poolmaraton 35 km 12:15
Lastesõidud 12:20
 
Korraldaja Jüri Kalmus, +372 5800 1065, juri717@hot.ee  
• KOONDARVESTUS • STARDINIMEKIRI • LASTESÕIDUD • PARKIMINE • PILDID
RAJAKIRJELDUS
print
Elion Estonian Cup 2010 Elva rattamaratoni raja lühikokkuvõte.

Rada on tähistatud Elioni lintidega. Viimased 7 km on erinevad eelmisest aastast, on metsavaheteid ja raskeid tõuse. Praeguses olukorras on kruus kinni ja rada suhteliselt kiire. Annikorus on samuti väike muutus.

Rajakaart ja Rajaprofiil
Lastesõidu rajakaart

Start kulgeb Elva linnast välja mööda asfaltit nagu eelmistel aastatel. Asfaltteed on umbes 3 km. Teekate läheb üle kruusateeks, mis on umbes 1km pikk. Peale seda keerab rada paremale põllule, kus tuleb sõita umbes 2 km mööda heinamaad. Seejärel läbib tee Kulbilohu autokrossi rada 1,5 km ja läheb sealt otse edasi kruusateele. Umbes 1 km pärast tuleb keerata paremale põlluvaheteele. See lõik on umbes 1 km pikkune, mille lõpus on ohtlik laskumine kurviga vasakule. Edasi jätkub põlluvahetee, mis viib kruusateele. Järgnev lõik on lauge tõusuga ja umbes 3 km pikk. Peale seda tuleb keerata paremale väiksemale kruusateele, mis on 5 km pikkune. Tee lõppedes eralduvad poolmaratoni ja maratonirada. Poolmaraton keerab paremale. Põhidistants kulgeb otse edasi 3 km mööda väiksemat kruusateed. Seejärel keerab 500m pikkune metsarada paremale, kus on porine koht. Metsatee lõppedes keerab rada vasakule. Umbes 1 km tuleb edasi minna väiksemat kruusateed ja seejärel keerata Puhja teele, mis on suurem kruusatee. Esimene kurv tuleb keerata paremale, umbes 500m pärast uuesti vasakule ja sõita mööda seda kruusateed umbes 2 km ja risti pealt keerata paremale. Umbes 1 km pärast tuleb keerata vasakule ja sõita umbes 1,5 km, tee keskel on kiire kurviga ohtlik laskumine. Enne taluhoovi keerab see kruusatee vasakule. Edasi tuleb sõita mäkke umbes 2km, seal on ka lahtist kruusa. Tee ristub suure kruusateega, kus tuleb keerata paremale. Sõita tuleb umbes 2 km, peale suurt laohoonet keerata paremale väiksemale teele. Selle tee lõpus keerata vasakule ja sõita kuni Annikoru lauluväljakuni. Lõkkekohast tuleb keerata vasakule mäkke. Rada teeb väikse ringi männikus, kus on saepurutee. Männikust väljudes keerata vasakule ja kohe paremale, seejärel sõita otse kuni asfaltteeni. Edasi sõita umbes 500m, siis tuleb pööre paremale. Sealt tuleb umbes 100m sõita ja enne vasakule jäävaid hooneid keerata paremale alla metsa. Teeots on raskesti märgatav, tee on kitsas ja järsk. Laskumise lõpus keerata vasakule ja sõita kuni kruusateeni umbes 300m. Tuleb pööre paremale. Sõita 1 km edasi ja keerata vasakule, kus on eravalduse silt enne tõusu. Läbides selle sildi tuleb sõita otse umbes 1 km. Edasi keerab rada paremale üles, kus tuleb sõita umbes 1km mööda metsateed. Vahepeale jääb üks väike sild. Metatee lõppu jääb pikem tõus. Rada jõuab väiksemale kruusateele, sõita 1,5 km otse ja keerata vasakule. Läbida taluhoov, mis jõuab Puhja kruusateeni. Sõita otse umbes 500m, keerata vasakule ja sõita kruusateel, mille keskele jääb suurem laskumine ja suurem tõus. Risti peale jõudes keerata paremale väiksele põlluvaheteele. Tuleb sõita 3km otse, läbida taluhoov, tee muutub kruusateeks. Enne metsatukka keerab tee vasakule üles (paremale jääb surnuaed) ja sõita mööda seda teed umbes 3 km kuni asfaltteeni. Jõudes asfaltteeni keerata vasakule, kus asub Puhja toitlustuspunkt. Umbes 500m pärast keerata paremale, sealt sõita otse umbes 500m, kuni tuleb väike asfalttee paremale. Sõita Puhjast välja paar km, kuni peale väikest metsatukka keerab väike tee paremale. Sealt tuleb hoida paar km vasakule, kust jõuab väikse kruusateeni. 500 m pärast keerata paremale, mööda metsaäärt läheb väike kruusatee üles, seejärel viib tee vasakule alla. Vasakut kätt jääb lageraie. Rada on sügava soonega, sealt lõpust keerab tee vasakule. Sõita otse umbes 3 km kuni ristud ühe kruusateega, kust tuleb pööre paremale. Korra tuleb laskuda, seejärel umbes 1 km tõusu ja pööre paremale. Edasi sõita otse põlluvaheteed umbes 1,5 km, taluhoovist läbi kuni kruusateeni. Keerata paremale kruusateele, mis tõuseb mäkke. Jõuad kruusateele, mille lõpus on pööre vasakule, aga sõita tuleb otse metsavaheteele. Tuleb sõita kuni suure kruusateeni ja sealt keerata vasakule. Sõita umbes 4 km. Risti ette jääb laut, sealt pööre paremale ja sõita umbes 2 km. Tuleb pöörata vasakule. Sõita 3 km otse kuni kruusatee hargneb. Keerata vasakule alla. Sõita umbes 2 km ja hoida paremale, kuni jõuad aasale. Sealt sõita 200m heinani ja sealt keerata paremale üle jalakäijate silla. Peale silda minna kohe vasakule, kus on 500m pikkune heinamaa lõik, mis läheb üle kruusateeks. Sõita otse kuni Meeri koolimajani. Sealt pööre vasakule ja sõita otse. Umbes 200m pärast kruusatee keerab vasakule, aga sõita tuleb otse põlluvaheteele. Sõita otse umbes 4km, korra läheb rada taluhoovist läbi. Raja lõpupoole läheb kitsamaks metsavaheteeks, mis viib Tõravere observatooriumi kanti. Metsavahetee läheb üle kruusateeks, keerab paremale suuremale kruusateele. Sõites mööda seda kruusateed tuleb 1 km pärast lauge kurv vasakule, aga sõita tuleb otse metsa vahele. Mööda metsarada sõites jõuad taluhoovist läbi, peale taluhoovi 100m keerab rada paremale alla, kus on ohtlik ja järsk laskumine. Sõita silla alt läbi ja peale silda pööata paremale, kus on joogipunkt. Sõita üle asfalttee, 200m pärast vasakule metsateele. Sealt sõita umbes 1 km kuni tuleb niidetud muru juurest keerata vasakule metsateele, mis jõuab asfaltteeni. Keerata paremale, kus tuleb lühike ja jäsk tõus asfaldil. Sealt 1 km pärast tuleb asfaldi rist. Tuleb sõita otse üle kitsasse metsateesse, mille lõpus on suur võsahunnik vasakut kätt. Peale võsahunnikut keerata vasakule. Sõita edasi otse umbes 1 km, vasakut kätt jääb lage raie, sealt keerab tee järsult vasakule üles. Tõusu lõpus keerab väike metsatee paremale. Umbes 2km sõita metsateed, tuleb kruusatee, kust sõidad otse üle jäsu tõusu. Peale tõusu tuleb ohtlik laskumine ja peale seda kohe pööre vasakule. Edasi sõita otse üles mäkke. Mäe otsast pööre vasakule väiksele metsateele. Pöörata vasakule, mäest sõita alla ja pöörata paremale. Sõita otse üle asfalttee, tanklast mööda ja keerata esimene teeots paremale, tõusust otse üles. Edasi sõit linnas viitade järgi. 

Kert Väinsalu, rajameister
Tel: 56623765 kert.vainsalu@mail.ee  
‹‹ Tagasi
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
edpyxcgvdy, ctqygz@raqpyi.com, 06.11.2011 20:06
wFxvsy , [url=http://mbttkjyzxzbp.com/]mbttkjyzxzbp[/url], [link=http://howudhqkbivt.com/]howudhqkbivt[/link], http://uthkgmsmwmwo.com/
toomas uba, , 19.08.2010 12:34
rakkes oli jälle päris head plaanid, lembitu tormimurru taustal, jne. muss oli hea! kunstilises plaanis hea saade.
Steiv Silm, steiv.silm@err.ee, 18.08.2010 13:40
Ma ei tea küll milliseid lauseid sa toreduslikeks ja väheinformatiivseteks pead. Vahepealsetel standidel on mitu eesmärki, näiteks annab see juurde efekti nimega "siin ja praegu", ta vahetab saate tempot, mistõttu ei ole tegemist ühe veniva vorstiga, nii saab näidata rohkem ja rääkida rohkem kohast, anda tausta, mis omakorda peaks tekitama ka vaatajas enam huvi koha vastu jne. Tele üle võib alati vaielda, kuna kõik ju arvavat teadvat kuidas see käib, kuna kõik on seda näinud. Ma aiman, millisena sina tahaksid spordisaadet näha, ent mina seda filosoofiat päris ei jaga. Ja olulised on ka emotsionaalsed tekstid, kuna need loovad õige õhkkonna saatele. Nagu muusikagi. Võime edasi vaielda kui soovi on
Mati, , 14.08.2010 19:26
Rõuge, Jõgeva, Otepää ja Elva olid juba 30+'C seega pole probleemi, suht harjunud peaksid kõik juba olema. Eriti need , kes vahepeal trenni ka teevad. Ilmad juba pikemat aega ju 30+
Birx, , 04.08.2010 08:42
to kõva mees: Palun, mul hea meel, et sain aidata
565, , 03.08.2010 22:49
565 siinpool. Vabandan, et Sinu postitusele (26.07.2010 18:21)vastamine aega võttis, aga Jüri Kalmusega balloon-pumba kättesaamine kokku lepitud. Väga meeldiv, kui seadeldisest Sinu jaoks abi oli.
toomas uba, , 03.08.2010 18:55
mis põhjus on Lembitu eksponeerimisel ja toreduslikel väheinformatiivsetel lausetel.
Steiv Silm, steiv.silm@err.ee, 03.08.2010 16:58
väiksed tehnilised probleemid ületatud ja saade nüüd ka veebis järelvaatamiseks - http://sport.err.ee/index.php?0221 Vabandan väikse viibimise pärast. Sõbrad, kõigel mida näidatakse on alati põhjus ja eesmärk. Nende üle võib ja peabki vaidlema, et leida, milline on sobivaim variant ja formaat. Konstruktiivne kriitika on alati hea, ent lahmimine jätab kirjutajast omamoodi mulje. Kui on aga konkreetseid ja huvitavaid ettepanekuid, siis võib näiteks mulle nendest alati kirjutada. Meil on ka mõned lisaideed olnud, ent osad näiteks on jäänud hetkel tehniliste ja ajaliste (ärge unustage kui kiirelt saade peab valmis olema) piirangute taha.
mutike, , 02.08.2010 08:20
Aitähh rajameistritele, et päris palju kulges rada metsa ja võsa varjus, sai selle kuumaga kuidagi hakkama.Kriitika ERR saate kohta õige- Kuuset ei taha seal näha, pillimehi ka, vee pähekallamist ei ole ka midagi minut aega vaadata. Näha tahaks sõitu, kus ja kes sõidavad ja pärastisi muljeid. Jälle mitte ainult et kui palju vett kulus, muid nüansse on ju ka asja juures!
kõva mees, , 31.07.2010 19:53
Tagant järele tänan neiut, kes mind ja katkiläind ratta rajaäärest autoga finisisse viis. ilma, et oleks abi küsinudki


Kõige populaarsemad
EEC 2010
Axa 09
Limpa
Nissan MTB
Arctic 09
Olerex
Fixus
Shimano
Acer 09
Vinku
Kult.kapital 09
Hasart MNK 09
MEEDIAPARTNERID
EPL
Uuno 09
Sportinfo 09
Proshop_09
Proklubi
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE