estenglv
WAP version
Login form
RSS
Otepää Rattamaratoni võitis Alges Maasikmets 03.08.2008 (0)
Elion Estonian Cup 2008 rattamaratonide sarja viienda etapi tasavägises lõpuheitluses võttis kogenud Alges Maasikmets (Extreme Sport – Mever) võidu Eesti maastikukrossi tänavuse meistri Allan ...
Elion Estonian CUP 2008 korraldajad on otsustanud teha juhendisse 2 muudatust 24.07.2008 (9)
Seoses vajadusega täpsustada Elion Estonian Cup sarjajuhendit, otsustasid sarjakorraldajad teha võistlusjuhendisse 2 muudatust. Esitame need allpool koos kommentaaridega.
86 000 krooni noorte rattasportlaste toetuseks 19.11.2007 (3)
Elion Estonian Cup muutub 8 etapiliseks 18.10.2007 (5)
Lennart Rooti fondi taotluste esitamiste tähtaega pikendati 15.10.2007 (1)
Otepää Rattamaraton 56 km
Otepää Rattamaraton 32 km
301 Moved Permanently Date: Wed, 18 Sep 2019 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
9.Otepää Rattamaraton (EEC 2008)
Aeg 03.08.2008
RAJAKIRJELDUS
print
Rajakirjeldus

NB! Seoses Tehvandi territooriumil läbiviidavate Jahivibulaskmise maailmameistrivõistlustega pole võimalik treeninguteks kasutada rajalõiku Tehvandi suusastaadionilt kuni Otepää linnani kuni 01 augustini. Lintidega rajatähistus algab Otepää kiriku juurest Hurda tänava suunas (Rajakirjelduse täiendus 24.07.2008).

Treenimiseks ja tutvumiseks on põhidistantsi rada märgistatud laupäevaks, 26 juuliks. Täpsemat infot raja asukoha kohta ning rajaskeeme on võimalik saada Hawaii Expressi Otepää kauplusest alates 10.00 kuni 18.00 v.a. pühapäeval ja esmaspäeval ning Tehvandi Spordikeskuse külalistemajast.

Rajavalik kattub suures osas eelmise aasta variandiga, muudatused on Kääriku Suusastaadioni ümbruses. Stardi ja finishi asukoht on Tehvandi Suusastaadionil.

Põhidistants- 56 km
TP1- 18 km TP2- 37 km, TP3- 47 km

Matkadistants 32 km
TP-1 18 km, TP2- 27 km

Põhidistantsi rajakate:
Asfalt- 9 km, kruusateed 16 km, metsateed 24 km, singel ja rohumaa- 7 km.

1. Lastesõidud
Võistlused viiakse läbi erinevatele vanuseklassidele Tehvandi Suusastaadioni uues osas ja selle ümbruses. Lastesõitude registreerimine lõpeb kell 12.00, start kell 12.15 distantside ja vanusklasside järjestuses järgnevalt:
1. T 11-12, P 11-12, distants 700 m (kaks korda 350 m ring), rajakate asfalt ja murukate
2. T 9-10, P 9-10, T 7-8, P 7-8, distants 350 m, rajakate asfalt ja murukate
3. Tillusõit T ja P 5-6, T ja P kuni 4, distants 200 m, rajakate asfalt

Võistluste orienteeruv lõpp kell 13.00. Kõigile lõpetanutele nimeline diplom ja auhind. Lastesõitude tüdrukute ja poiste vanuseklasside kolmele parimale medalid.

2. Põhisõit 56 km
Starditakse Tehvandi Suusastaadioni laskesuusatamise staadioni osalt suunaga Munamäe poole, tehakse tagasipööre staadioni suunas, trahviringi tagant sõidetakse saepuru kattega tõusu Tehvandi peahooneni, edasi Seikluspargi eest rohumaad mööda Linnamäe orgu kuni Otepää kirikuni, ületatakse Võru maantee ja mööda Hurda tänavat üle Tartu maantee kuni Palupera teeni, seejärel parempööre Rõngu suunas. Ettevaatust grupisõidul linnast alla laskumisel, kus asfaldil kiirused võivad vägagi suureks paisuda.

Kirikuküla bussipeatuses 6,7 km-l vasakpööre ning kruusakattega külavahe teed pidi 1,4 km (8,1km-l) pärast pööre vasakule suurele kruusateele. Peateelt 8,8 km-l mahapööre paremale, 1,8 km (10,6 km-l) möödudes ületatakse Otepää- Puka asfaltmaantee ning edasi enne Annimatsi Kämpingut pööre 11 km-l paremale põldude vahele pinnaskattega külateele mis seejärel muutub metsateeks.

Ettevaatust 11,7 kilomeetril, kus peale laskumist on pehme pinnasega ja roobastega veetakistus.

1,2 km (12,2 km-l) pärast pööre paremale Kõlli järve suunas, ületatakse Madsa Puhkekeskuse asfaldist juurdepääsu tee ning seejärel Sihva- Arula kruusatee. Tähelepanelik peab olema 14 km-l, kus on suhteliselt järsk laskumine ja vihmaga uhutud pehme liivaga pinnas.

Edasi kulgeb rada metsateed pidi kuni Otepää- Kääriku jalakäijate asfaltteeni. Käärikul 17,5 km-l pööre paremale Kääriku Suusastaadioni suunas. Enne staadioni suusasilda pööre vasakule, kus asub I toitlustuspunkt 18 km-l.

Peale toitlustuspunkti jaguneb trass kaheks. Põhisõit suundub kerge pöördega paremale rohumaad pidi üles mäkke, matkasõit suundub peale toitlustuspunkti pinnasteed pidi otse.

Põhisõidu rada jätkub seejärel suusastaadionile. Kohe peale toitlustuspunkti järel mäkke tõusmist on ohtlik laskumine vasakpöördega staadioni suunas. Edasi ületatakse staadion ning siis tuleb kaks korda rühkida Küljemäe tippu. Staadionipinnas on suhteliselt pehme turbapinnas, osaliselt rohumaa.

Ettevaatust 20 km-l kus peale Küljemäelt kiiret laskumist on allosas pehme pinnas ja siis kitsas truubikoht.

Siitkohast 21 km-l kulgeb sõidetakse edasi „Kekkose“ rada pidi. Enamuses on rajakate pinnastee, korraks jõutakse 23 km-l Harimäe tõusu kruusateele. Tõusu ülaosas 23,5 km-l pööre paremale külavaheteele ning 0,5 km pärast (24 km-l), laskumise lõpus vasakule, edasi jätkatakse Kekkose rajal.

Peale Harimäe tornini jõudmist 27 km-l, mis on kogu trassi kõrgeim punkt pööre vasakule ja kohe 50 m (27,5 km-l) pärast paremale ning järsu laskumise järel 900 m (28,4 km-l) pärast järsk pööre paremale Purakamäe ringile. NB! Klassikaline Kekkose rada kulgeb siinkohal edasi ning otsesõit suletakse vaid võistluste ajaks.

Ettevaatust laskumisel kilomeetritel 30, kus on tee väga trepis ning 31 km laskumisel, kus vihm järjepidevalt teed ära uhub ning sügavaid kraave tekitab.

33 km-l saabutakse Purakaringilt tagasi Kekkose rajale pöördega paremale ning edasi sõidetakse kuni Kääriku kergejõustiku staadionini. Alates Kääriku Suusastaadioni toitlustuspunktist TP1-st kuni TP 2-ni sõidetakse kokku 19 km.

II toitlustuspunkt asub Kekkose raja 37 km-l. Kääriku kergejõustiku staadionini jääb sõita veel 1 km. Vahetult enne staadionit ühineb põhisõidu rada vasakult poolt tuleva matkarajaga. Staadionile jõudes keeratakse paremale Matule suunduvale kruusateele ning 1,6 km pärast jõutakse Sihva- Restu (39,6 km-l) maanteeni pöördega vasakule seejärel 300 m pärast (39,9 km-l) pööre paremale vastassuunas Tartu Rattamaratoni rajale.

44 km-l ületatakse Sihva- Vidrike kruusatee pöörates paremale ja kohe vasakule, edasi 1,7 km pärast jõutakse Hobustemäest vasakult möödudes vanale rollerirajale (45,7 km-l) pöörates paremale. Kiigemäe tõusu lõpus 47 kilomeetril on III toitlustuspunkt.

Peale toitlustuspunkti 600 m pärast s.o. 48 km-l laskumisel mahapööre asfaldilt paremale metsateele. Matkasõit jätkab otse, seetõttu põhidistantsi osavõtjatel hoiduda paremale teepoole. Kogu võistluse tehnilisem laskumine ning kurnavam tõus on 49-50 kilomeetril Nüpli järve tagaosas, kus enne tõusu algust tuleb läbida ka veetakistus.

Puustusmäel sõidetakse vanade lautade eest läbi kuni Otepää- Sangaste asfaltteeni 51 km-l, kus tuleb keerata vasakule Otepää suunas. Edasi 2,3 km möödudes 53 km-l Munamäe külje all teha vasakpööre kruusateele ning jõudes vana rolleri teele parempööre Otepää suunas, kus teistkordselt kohtutakse matkadistantsi sõitjatega. Laskumise järel 200 m pärast pööre vasakule ning kohe paremale Apteekrimäe kitsale singelmetsarajale. Uuesti rolleri asfaltteele jõutakse 400 m enne Otepääle jõudmist. Rolleriraja lõpus, 1 km enne finishit ületatakse risti Valga maantee ning enne staadioni tribüüne pööratakse paremale ja laskutakse asfaltkõnniteed pidi staadioni tagumisele osale.

Lõpuosa sõidetakse suunaga Munamäe poole ja 400 m pärast tagasipöördega suusastaadionile finisheerides laskesuusatamise staadioni tribüünide ees.

3. Matkasõit
Matkasõidu pikkus on 32 km. Esialgu kuni Käärikuni kulgeb rada nagu põhidistantsil kirjeldatud kuni Käärikul asuva I toitlustuspunktini. Peale TP 1 otse sõites 300 m pärast ületatakse asfalttee ning 500 m pärast pööre vasakule, kus saadakse kokku põhidistantsiga vahetult enne kergejõustiku staadionile jõudmist. Edasi kulgeb rada sarnaselt põhidistantsiga kuni II toitlustuspunktini Kiigemäel 27 kilomeetril. Edasi 600 meetri pärast kohas kus põhisõit keerab paremale metsateele, tuleb matkasõitjatel sõita otse mööda rollerirada Otepää suunas. Et mitte segada põhidistantsi parempööret tegevaid rattureid, tuleb matkadistantsist osavõtjatel hoiduda vasakule poole teed 29,5 kilomeetril pööre vasakule, kus matkarada liitub Munamäe suunast tuleva põhidistantsiga ning sõidetakse koos kuni finishini Tehvandi Suusastaadionile.
‹‹ Tagasi
Otepää RM 2008

Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
qwe, , 08.08.2008 11:51
Georg vaatab veidi ringi ja leiabki: http://www. SPORTINFO.ee /sportevent/ task/text/id/377 /tid/1898/
to Georg, , 07.08.2008 20:40
jooksvad tabelid on üleval juba eelmisest pühapäevast. Ehk seega samast päevast kui toimus ka võistlus. Tundub, et abi vaja sina hoopis. Enne kui kritiseerid ja tõmbled, tee tuur SPORTINFOs...
Georg, , 07.08.2008 20:11
Miks me ei näe sugugi jooksvalt ka kokkuvõtte protokolle nii Põhisõidu kui ka Matkasõidu kohta. Nii individuaalselt kui ka võistkondlikku. Igati oleks asjalik ja huvitav peale igat etappi kohe näha saada. Aga mitte kuidagi ei jõuta selleni välja. Milles viga härrased korraldajad,kas on ehk abi vaja või mis.
SPORTINFO, , 07.08.2008 14:23
Lastesõitude tulemused on nüüdseks uuendatud. Lugupidamisega, SPORTINFO
Lastesõit, , 07.08.2008 13:45
Lastesõidu tulemuste asi on tõesti pisut kiitsakas. Elva mehed suutsid siiski tabeli internetti välja saada. Ehk pole Otepää omad viletsamad? Äkki on abi kui kirjutada korraldajale personaalselt? Meie perest käis kah mitu last- kõik ei jõudnud esikolmikusse... Minu isiklik arvamus on küll ühene- olulisem on laste tabeli ülesse riputamine kui matkasõitjate (või võidusõitjate alates 2 sajast :))) piduliku paremusjärjestuse tagaajamine. Lastele on see võidusõit oluliselt suurem elamus -äkki võib sellest mõnelegi jõnglasele anda see esimese tõuke päris spordi juurde jõudmiseks.
jep, , 06.08.2008 20:19
tervelt 11 matkasõitjast...
tänud, , 06.08.2008 18:37
Tänud sportfotole , kes ka matkajatest raatsis pilti teha.....
Allan, mene33@hot.ee, 06.08.2008 18:27
Pikal rajal küll on :S .
Allan, mene33@hot.ee, 06.08.2008 18:26
Rohkem pilte polegi ? Fotograafi töö on vist väga raske .
Arno, , 06.08.2008 11:25
Käisin ka pojaga lastevõistlusel,aga protokollis kirjas polegi. Tekib küsimus,et kas edaspidi hakataksegi Otepääl kõikides vanuseklassides protokollis ainult esimest kolme tulemust näitama. Vahva värk küll.Miks te siis kuulutate,et toimuvad ka lastevõistlused.

Kõige populaarsemad
Uuno EEC 2008
Kasutajanimi:
Parool:

*Uus kasutaja *Unustasid parooli?