estenglv
WAP version
Login form
RSS
Elva Rattamaratoni võitis Allan Oras 13.07.2008 (1)
Elion Estonian Cup 2008 rattamaratonide sarja neljandal etapil näitas oma võimu Allan Oras (Arctic Sport Club), kes rebis grupist lahti juba viiendal kilomeetril. Kaheksa kilomeetrit pärast startio ...
86 000 krooni noorte rattasportlaste toetuseks 19.11.2007 (3)
MTÜ Lennart Rooti nimeline noorte rattasportlaste toetamise ühing tegi teatavaks 2007. aasta toetuste saajad. Kokku jagati seekord toetusi rekordilise 86 tuhande krooni ulatuses.
Elion Estonian Cup muutub 8 etapiliseks 18.10.2007 (5)
Lennart Rooti fondi taotluste esitamiste tähtaega pikendati 15.10.2007 (1)
Elve Rattamaraton 66 km
Elva Rattamaraton 31 km
301 Moved Permanently Date: Tue, 25 Jul 2017 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=3, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
8.Elva Rattamaraton (EEC 2008)
Aeg 13.07.2008
LASTESÕITUDE TULEMUSED MEELESPEA OLULINE INFO
RAJAKIRJELDUS
print
Elva rattamaraton 66 km (4 joogipunkti: 20, 32, 47 ja 59 km ) ja 31 km ( 2 joogipunkti:17,5 ja 24 km)

Kokku on rajal:
Asfalti: 6 km
Kruusateed: 24 km
Külavaheteed: 15 km
Metsateed: 15 km
Metsarada: 5 km

Rajakirjeldus.
Start on Elva Kultuurikeskuse Sinilind ees, kust sõidetakse mööda asfalti 3 km kerge tõusuga linnast välja Puhja suunas. Parempööre toimub 500 m peale kruusateele jõudmist suunaga auto-moto krossirajale, kus on lai kurviline laskumine, millele järgneb suhteliselt kivine järsk tõus. Sealt kilomeeter külavaheteed pöördega paremale Elva Vitipalu matkarajale, kuhu jääb vasakut kätt Ilmatark Vadim Želnini kodukoht ja kiigemägi. Järgneb esimene ohtlik 200 meetrine kitsas kuid sirge metsalaskumine, mida peaks saama kahelt realt sõita ning mille lõpus on põllutee. 7 kilomeetril jõuatakse (pöördega vasakule) suure kruusatee 1,5 km kerge tõusuga lõigule. Sealt pööre 8,5 kilomeetril paremale ja 2,5 km kerget allamäge metsavaheteed.

11. kilomeetril lähevad pikk ja lühike distants lahku.

Lühike rada läheb pöördega paremale, laiale 1,5 km kruusatee lõigule , mille lõpus on ka Karijärve joogipunkt. Sealt edasi on pikk ja lühike distants ühisel rajal. Lõpuni jääb 17,5 km.

Pikk rada kulgeb üle laia kruusatee pöördega vasakule Aru koolimajast mööda. Sealt -2 km kruusast metsateed. 13 kilomeetril tuleb järsk pööre paremale ja edasi 300 meetrit metsarada. Järgneb pööre vasakule ja jõutakse 14 kilomeetril Elva-Puhja teele. Siin on hea abistajatel juua pakkuda ja pealtvaatajail vaadata. Edasi pööre vasakule ja 200 meetri pärast kohe paremale. Siis 2 km külavaheteid, kuni pöördega vasakule, kus tuleb tõsine laskumine esimest korda Kavilda orgu. Ettevaatust!! Kiirus on suur, all võib olla liiva. Peale seda pikem tõus Elva Annikoru laiale kruusateele pöördega paremale, mida on 1,5 km. Uuesti pööre paremale, kust jääb 1 km Annikoru joogipunktini, mille vahele jääb natukene metsateed. Oletegi jõudnud esimesse TP-sse, mis asub 20 kilomeetril.

Peale seda tuleb läbida Annikoru küla ja võimalus “puhata” kilomeeter asfaltil. Peale asfalti pööre paremale kruusateele, kus on kiire laskumine teist korda Kavilda orgu. Oru põhjas on paisjärv ja peale seda pööre vasakule , kus tuleb 2 km mõnusat metsarada, mille lõpus on pea kilomeetrine tõsine tõus Elva-Puhja kruusateele, s.o 25 kilomeeter, kus on võimalik saateautodel ratturitele juua pakkuda. Peale seda 500 meetri pärast pööre vasakule, kiire sirge laskumine mööda külavaheteed kolmandat korda Kavilda orgu.Edasi pikk ja kivine tõus Kobilu küla poole. Sealt 2 km põlluteid ja laskumine, kus vihma korral võib veelomp olla. Peale seda 3 km kruusateid ja natuke asfalti Puhja alevikus, kus on ka vahefiniš ning 2. joogipunkt mille järel on 32 km sõidetud.

Edasi 2 km kruusateed ja 2 km külavaheteid ning kitsas ja kurviline laskumine metsa vahel. Järgneb jälle sõit külavaheteel ning pikk laskumine Kavilda orgu. Edasi 3 km külavaheteed kergete tõusude ja laskumistega ning 4 km laia kruusateed ning 3. joogipunkt Karijärvel ongi käes ja 47 km sõidetud .Siin ühtivad pikk ja lühike distants. Siis 4 km mõnusat metsa ja külavahel sõitu ning kitsa sillaga Elva jõe ületamine. Järgneb sõit metsas ja kruusateel ning oletegi Meeri mõisa aladel. Peale seda 4 km metsateid ja möödumine Tõravere observatooriumi kuplitest. Edasi lühike ja järsk laskumine Elva jõe äärde, sõit suure silla alt läbi Vapramäe poole. Vapramäel on 4. joogipunkt ja 58 km sõidetud.

Edasi toimub trassil eelmise aastaga võrreldes väike muutus. Rada ei lähe Vapramäele ülesse vaid suundub 200m edasi ja siis vasakule metsa. Peedu tee ületatakse Vikerkaare tänava otsal, mida mööda suundutakse läbi Pirnaku metsa Elva suunas. Enne linna jõudmist soised kohad, kust sõites ei pruugi läbi pääseda ja pikk ja järsk tõus Eha tänavale.

Enne tõusu lõppu pööratakse vasakule Loode tänavasse, mis viib pika laskumisega üle kitsa silla Tuletõrje tänavale. Ületades Pikka tänavat, on finiš nähtav, kuid mitte kättesaadav. Tuleb teha veel viimane pingutus ja pöörata kultuurimaja varemete juurest paremale Arvi järve ringile. Pika ja Kalda tänava ristist 100 meetri pärast pööratakse paremale üle suusahüppemäe pidurdusnõlva ja jõutakse “suure seene” juurde. Siit viib tähistatud rada läbi metsa uuesti hüppetorni juurde, kust tuleb järsk laskumine Arbi järve äärde finišieelsele rajale.

Teede ristumiskohtadel ja ohtlikumates kohtades on väljas vestide ja lipukestega rajajulgestajad. Võistlejate ees sõidab mõlemal trassil mootorrattur. Rada on tähistatud ja treeninguteks avatud alates.
‹‹ Tagasi
Elva RM 2008 B

Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Jaan, , 27.07.2008 14:30
Nüüd on piltide juures nimed ka olemas.
Juku, , 21.07.2008 21:26
Pange muidugi nimed ka juurde, siis ei ole kellelgi mingit mõistatamist ja jahumist siin. Elvas olid väga head kaasaelajad raja ääres! Korraldajad hoidsid oma taset.
to to vahet, , 20.07.2008 18:48
Lõpeta selline sisutu jutt ära, kogu aeg on pildid ja näod kokku jooksnud ja nüüs lihtsalt selline küss, et miks enam ei jookse. Kui sind see ei huvita , siis ole tasa ja ära klähvi siin niisama teksti. Aja juttu , mis on jutt!
to vahet, , 20.07.2008 17:01
Siis õpi ka naabrimehe number pähe ja asi klaar. Veel parem, organiseeri nii enda kui ka naabrimehe armuke raja veerde pildistama ja saate pärast koos pilte nautida. Ei mingit lappamist ega midagi.
vahet, , 20.07.2008 11:52
Sama küss, et miks Elva pildid ei ole võitslejate nimede taga. Kas sportfoto hakkab maha käima. Uskuge mind, pilti tahaks ikka näha kohe selle võistleja taga. Keegi ei hakka ju kõike pilte läbi lappama, et naabrimehe pilti näha.
sportfotole, , 19.07.2008 21:13
Aga ikkagi võiks ju nimi ja pilt kokku joosta, eks
to eelmine, , 19.07.2008 18:04
Numbrid ju märgitud. Läks juba meelest, et üles ei leia või? Mul võttis umbes 5 sekundit, et kaader üles otsida, seega ei näe erilist probleemi.
to Sportfoto, , 19.07.2008 15:37
Miks ei ole Elva fotod võistlejate nimedega ühenduses? Kas te seda asja joonde ei ajagi? Nädal aega on ikkagi stardist möödas... eks.( See stiil on ikka väga hea, kui võistleja pilt tuleb kohe taha) Ootan vastust!
Arno, , 19.07.2008 02:31
Ma olin 107 märtsis ja nüüd 86 kas ma VIP kaardi saaks ?
Asko, , 18.07.2008 22:42
"Kristjan, kkristjan@gmail.com, 17.07.2008 09:00 ... 100+ kg klubisse võiksid kuuluda ka need, kes on rattasõiduga oma kaaluga alla saja saanud." Jah. Veelgi enam. Need saavad kanda auväärse auliikme tiitlit. ;)

Kõige populaarsemad
Uuno EEC 2008
Kasutajanimi:
Parool:

*Uus kasutaja *Unustasid parooli?