estenglv
WAP version
Login form
RSS
Esimene Mulgi rattaralli on peetud 10.08.2010 (0)
I Mulgi Rattaralli peeti tingimustes, mis tänavusele suvele juba reegliks saanud. Pikema distantsi stardihetkel oli temperatuur varjus 29 kraadi, viimaste lõpetajate saabudes juba üle 32. Kõrge ...
Mulgi rattaralli võidu napsas Sigvard Kukk TULEMUSED 08.08.2010 (0)
Täna (pühapäeval-toim.) esimest korda sõidetud Mulgi rattarallil võitis finišiheitluse paar aastat tagasi profispordist loobunud Sigvard Kukk, kes edestas mõne sentimeetriga Erki Pütsepa ja ...
Rein Taaramäe kinnitas oma osalemist Mulgi rattarallil 04.08.2010 (0)
Viljandi kutsub rattureid Mulgi rattarallile 29.07.2010 (0)
Mulgi Rattaralli - 83 km
Mulgi Rattaralli - 38 km
301 Moved Permanently Date: Mon, 30 Mar 2020 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
Mulgi Rattaralli
Vaata ka 2012 2011 
Aeg 08.08.2010
Koht Viljandi EST
Spordiala Jalgrattasport
Distants Põhisõit 83 km 12:00
Rahvasõit 38 km 13:20
Korraldaja Viljandi Rattaklubi, Veiko Šmidt, +372 510 7516, veiko.smidt@eesti.ee, www.rattaklubi.ee   
mulgirr10_i.gif
• STARDINIMEKIRI • SOODUSPAKKUMISED • KOHALEJÕUDMINE • PEALTVAATAJATELE • AJALOOST
RAJAKIRJELDUS
print
Rattaralli trass on liikluseks avatud. Palume jälgida ajutisi liiklusmärke ja juhinduda rajaturvajate märguannetest.

I Mugi Rattaralli toimub 8. augustil 2010 stardi-finishipaigaga Viljandis, Tallinna mnt 86 Unistari maja ees. Rattaralli sõidetakse Viljandi linna lähiümbruse teedel.

12:00 Start 83 km I stardigrupile
12:01 Start 83 km II stardigrupile
13:20 Start 38 km

83 km põhisõidu profiil
38 km rahvasõidu profiil


Sportlastele ja aktiivsetele harrastajatele on raja kohta vaid 2 märkust. Esiteks ei ole rajal kurikuulsat Kõrgemäe tõusu ja teiseks arvas mullu Viljandis lipuvärvides särgi omanikuks saanud Taaramäe, et „Viljandi põksud sobivad Tombakule ja Pütsepale paremini“.

Ülejäänud huvilistele on lisaks rajakaardile ning profiilile lisada alljärgnev jutt.

38 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.

Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.

Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 110 m, tõusumeetreid 170.

83 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.

Järgnevad veerandsada versta kulgeb mõnusalt vahelduva reljeefiga teedel ja loetud minutitega jäävad teele kenad ning sõbralikud Mulgimaa külad. Holstre rõõmustab silma järvega, Paistu kiriku kõrval haarab kohalik mulk tervituseks oma kaabu järele ja Loodis avaneb lummav vaade ürgorule. 40.kilomeetril ootab rattureid Orika teeninduspunkt ja seal pakutavat head-paremat on soovitatav maitseda, sest kuigi järgmise TP-ni on vaid 20 kilomeetrit, jäävad teele 3 pikka tõusu. Neist viimane peaks juba tuttav ette tulema J 

Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.

Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 115 m, tõusumeetreid 420.

Vahefinišid
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
‹‹ Tagasi
MulgiRR10_b
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Mel 2. stardi mees, , 09.08.2010 16:50
*2 starti oli sellepärast et kukkuimisi vältida* ... Muide, kui see suurem kukkumine toimus, siis olid 2. stardi mehed järgi tulnud ja ühinenud 1. stardi meestega, aga tundus pigem, et uljad esimese stardi nooremad poisid põrutasid paremal pool parkinud hallile sõiduautole otsa ja siis juba edasi ahelkukkumine.
to rr, , 09.08.2010 16:42
Kahju muidugi, kui kukutakse ja (kalleid) rattaid lõhutakse. Positiivne on siinjuures see, et ratturid ise vaid kergemate vigastustega pääsesid. Siiski oli tegemist liikluseks avatud rajaga ja ratturid peaks sel puhul arvestama igasuguste võimalike liiklusolukordadega. Turvaautod ja -mootorrattad ei jõua kahjuks igale poole...
Dave, , 09.08.2010 16:20
Ei näinud turvajat Pärnu mnt-le pöörates (Heimtalist tulles). Muidugi ei olnud hullu - paremale pööre ja lai ristmik. Mõnel väiksemal ristil veel ei märganud inimest, ehk oli kuuma eest varju pugenud. Mul pole võrdlusmomente teistelt rallidelt kui v.a Tartu RR, mis ei ole 1:1-le võrreldavad. Mitmel korral oli häirivaks mööda või vastu kihutav auto. Kas ei märgatud hoiatusi või mõnel lõigul neid ei olnud, aga hoolimatute juhtide vastu ei saa.
Indrek, , 09.08.2010 15:28
To: Dave. Äkki täpsustad, mis Sa sellega silmas pidasid - Raja julgestus ristmikel ja ka rajal jättis pisut soovida.?
atsihh, , 09.08.2010 15:21
2 starti oli sellepärast et kukkuimisi vältida
Kas , , 09.08.2010 15:18
keegi veel mõne klõpsu sõitjatest tegi ??
Dave, , 09.08.2010 10:37
Miks ei ole pikal distantsil eraldi protokolli, kuigi oli 2 starti? Ja miks üldse tuli teha kaks starti? Kas hiljem startinutelt on 1 minut maha võetud? Aga muidu oli täitsa huvitav ja vaheldusrikas rada. Raja julgestus ristmikel ja ka rajal jättis pisut soovida. Edu korraldajatele järgmise ralli korraldamiseks!
rr, , 09.08.2010 10:33
väga nõme kukkumine 24ndal kilomeetril, millie põhjustajaks väikese künkapõksu taha pooleldi teepeale pargitud auto, korraldaja peaks ikka sellised asjad suutma ära hoida, pärast autoomanik veel rääkis et u minut enne parkis ära ning tema ei teadnud võistlusest midagi, seda poleks juhtunud kui korraldaja saadaks 2-3 minutit grupi ette veel ühe auto turvama, minupärast pangu kas või suur silt katusele Rattasõit vms, et kohalik külarahvas teaks oma autode ja traktoritega veidi kõrvale hoida, nüüd ratas katki ja sõit rikutud...
p, , 09.08.2010 10:19
mul ei avane protokoll, et kas on ikka ilmunud juba?
SPORTINFO, , 09.08.2010 09:55
Elektroonilised diplomid on nüüd olemas protokollis iga nime järel (vajutada tähele D). SPORTINFO


Kõige populaarsemad
Mulgi Rattaralli 2010_r
r
VAHEFINISHEID TOETAB
Pinska
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE