estenglv
M14
N21
N30
301 Moved Permanently Date: Tue, 17 Sep 2019 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
JUHEND
2008 KONA CRAFT MTB KOLMAPÄEVAKUD
EESMÄRK JA SIHTGRUPP
Kolmapäevakute eesmärgiks on maastikurattasõidu kui võistlusspordi tutvustamine. Kolmapäevakud on hea võimalus treeningute mitmekesistamiseks, treenituse kontrollimiseks ja parandamiseks ning ...
Edasi ››
RAJAKIRJELDUS
print
Kona Craft MTB VIII etapi rajakaart

Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Jaanika (Singlitüdrik), , 31.07.2008 23:14
Kõigepealt tänud korraldajatele super raja ja korralduse eest :). Nüüdseks kõik kriimud, haavad ja sinikad tohterdatud ja paranevad. Õnnestus siis peale treppi väike kruusaliug teha - moraal ei ole vaja niipalju seada pidurit näppida. Ilmselt sai vähe suurema hooga sealt tepist alla tuldud kui esimese 2 ingi ajal ja jäin natuke hiljaks hoo mahavõtmisega. Kõik käis kiiresti ühel hetkel oli ratas alt ja läinud ja killustik kratsis külge. Tulemuseks kriimud ja haavad jalasäärest-käsivarreni. Eks kukkumist peab ka harjutama kui mitte vabatahtlikult siis ootamatult. Ja ma ei saa kohe muidu kui pole kõiki Jõelähtme laskumisi ära proovinud lähiloodusvaatluses :D Saatusekaaslasele Sirlile head paranemist!
To: Sirli, veiko@singel.ee, 31.07.2008 12:26
Ka RK Singki Jaanika Käes tegi ühe korraliku külje liu seal. Lihtsalt vajutas liiga palju esi pidurit ja oligi külg maas. Õnneks riided jäid terveks aga riiete alt oli olnud päris nukker. Loodan, et ise kommenteerib oma kogemust kuidas oli peenikesel kruusal liugu lasta.
Sirli, , 31.07.2008 12:21
jah, mina see õnnetu, kes tõesti peae trepist laskumist oma ratast enam kontrollida ei suutnud :(. Hullu õnneks midagi ei juhtunud, paar sinikat ja mõned kriimud jälle juures. PS! väike täpsustus ma ei kuulu RK Singli tüdrukute hulka :)
veiko v, veiko@singel.ee, 31.07.2008 10:03
Pisike pildivalik kah sellest heast sõidust Eemaldage tühikud vahelt http://fotoalbum.ee /photos/ makita/s ets/544815
mees, , 31.07.2008 09:56
Singli klubi ilusad naised ilusates vormides segavad juba puht vaimselt sõitu. Pidevalt läheb pilk rajalt ja laskumistelt kõrvale. (tegelikult aga väga tublid tibid, et tahavad ja suudavad nii hästi sõitu)
Tarvo, tarvo@trenet.ee, 31.07.2008 09:19
Rada oli lahe, mõnusalt huvitav ja raske. Tänud korraldajatele. Leitud mustad prillid - leiukohaks oli tõusu algus päras teise purde ületamist. Lisainfo meili teel.
Rivo, , 31.07.2008 00:05
Sealt trepist sai täie rauaga alla tulla. Pidurdama pidi aga kruusale jõudes, et mitte teelt välja panna. Üks RK Singli tüdruk just peale treppi, kruusatee kurvis kukkuski - viskas esiratta alt.
jekk, , 30.07.2008 22:55
Ilgelt vinge rada oli ja eriti need jõekeste ületused , sõidetav sild, siis libe mudamülgas, ja lõpuks mingi nikerdis üle oja. Kõik kolm parajad pähklid. Kuidas treppist alla tuleks oli rahval? Kas mõni pani käbla ka?
Veiko V, veiko@singel.ee, 30.07.2008 22:03
Kõigepealt Mega suured tänud Meelisele ja Co kes järjekordselt sellise nauditava raja valmis tegid. Sõit oli hea rada ka aga lüli lenksu ja pedaali vahel on nigel. Kõik läks hästi välja arvatud viimasel tõusul purunenud kett ja saigi pikk jooksukas tehtud ja väärtiuslikku aega kaotatud.. Äkki oli sellest kasu. Põnevusega järgmist etappi ootama.
Flsah, meelis.valk@mail.ee, 29.07.2008 16:30
Rajakirjeldus Kalevi-Liiva 30.07.2008 Start liivaselt teepeenralt Kalevi-Liiva 4 metsatee ristilt. Asfalti ületus ja tõus singlil Kalevi-Liiva oosile (see lõik oli JRMil sees). Tõusu lõpp veidi liivane. Edasi pööre vasakule mööda oosipealset matkarada. Teise põndaku peal liivane koht, kus sõidutrajektoori valik oluline. Põndakult laskumine, mille lõpus pööre vasakule (liivane, kuid sõidetav) ja järgneb sõidetav trepilaskumine (↓↓↓ - mida rohkem pidurdada, seda rohkem raputab). Trepi järel asfaltplatsil pööre vasakule ja järgneb Linnamehe ehk „Bosse” singel mälestusmärkide juurde viival asfaldil. 200 m pärast pööre paremale noore männiku kõrval kulgevale metsateele. Esimese sirge lõpus hoida paremale pööravale teele. Edasi mööda teed ca 400 m, mille lõpuosas on üks paarikümne meetrine rohtunud metsarajalõik (suurem metsatee pöörab paremale, kuid sinna pöörata ei soovita – klaasikillud) edasi pööre vasakule ja seejärel algab nn käbisingel (veidi nikerdamist noorte mändide vahel) Singli lõppedes pööre vasakule vanale metsateele, mis viib mööda mahalangenud kuivanud männist. Seejärel pööre paremale sirgele metsasihile (kitsekas, kus rajal on piisavalt juurikaid, oksi jms). Raja lõpus pööre vasakule liivasele metsateele. Tee teeb kaks pööret paremale ja tõuseb taas Kalevi-Liiva oosidele. Pärast teist pööret pööre vasakule kitsekale - suund jahimeeste püstkoja poole. Püstkojast mööda libamisi paremale ja seejärel tõus (pehme ja liivane). Tõusu lõpus pööre vasakule singlile ja seejärel uuesti vasakule laskumisele (↓↓ - laskumine paremale ja kaldega). Laskumine lõpeb laagriplatsil, kus pööre vasakule. Järgneb väike tõus kitsekal möödudes jahikohast vasakult ja seejärel järgmise varitsuskoha eest pööre paremale metsa Kaberla oja kaldale viivale singlile. Pööre vasakule ja laskumine purdele (↓), mis on sõidetav. Purde järel pööre paremale ja tõus mööda kitsekat oosile. Oosil üks tehnilisem tõusunukk (juurikad) ja seejärel pööre vasakule laskumisele. Laskumise järel kraavi läbimine (kuiv, kuid juurikaline) ning pööre puude vahelt paremale. Edasi otse mööda singlit, raja lõpus pööre paremale singel jätkub kuni vana kitsa purdeni (purdele saab sõita, kuid purdelt maha ei saa sõita). Järgneb liivane jooksutõus oosile (vasakule) edasi oosil olev matkarada paari tehnilisema kohaga. Oosil laskumine, mille lõpus hoida vasakpoolsele rajale, mis viib oosi idaküljele. Edasi pööre vasakule metsa ja algab kopraonu singel. Pööre paremale, „pliiatsite” (langetatud puud) vahelt läbi Kaberla oja kaldapealsele. Kaldapealselt pööre paremale taaskord metsatukka ja sealt vasakule oosialusele vanale metsateejäänukile. Järgneb Kalevi-Liiva asfalttee ületamine. Metsatee jätkub oosi all (vasakut kätt jääb settetiik). Metsateel pööre paremale, tõus oosile. Oosile jõudes järsk parem pööre oosil kulgevale singlile. Singli lõpus paar liivast kohta (ca 20 m), kuid enamuse jaoks ikkagi sõidetav. Seejärel pööre vasakule metsasihil olevale laskumisele. Laskumise esimeses osas hoida vasakule teeservale (tee on väga liivane). Laskumise lõpus pööre paremale ja ongi ring ehk ca 3,8km läbi. Homme näeme:)

Kõige populaarsemad
Kona kolmapäevak
Kona
Craft
r
Kona reg
Kasutajanimi:
Parool:

*Uus kasutaja *Unustasid parooli?