estenglv
WAP version
Login form
RSS
Mart Ojavee võitis Tabasalu Rattaralli, Sigvard Kukk pälvis üldvõidu 29.08.2011 (0)
Filter Maantee Karikasarja viimase etapi, Tabasalu Rattaralli esimese võitja au kuulub Mart Ojaveele (CFC). Valitsev Eesti meister grupisõidus ületas 101 km põhidistantsi finis(ijoone uhkes ...
Oluline teadaanne: Tabasalu Rattaralli rada muutus 27.08.2011 (0)
Pärast reedest nõupidamist politseiga võtsid Filter Maantee Karikasarja korraldajad vastu otsuse, et pühapäeval toimuva sarja viimase etapi Tabasalu Rattaralli rada vajab muutmist.
Tabasalu Rattaralli - 101 km
Tabasalu Rattaralli - 39 km
301 Moved Permanently Date: Tue, 17 Sep 2019 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
Tabasalu Rattaralli (Filter MNT 6. etapp)
Aeg 28.08.2011
Koht Tabasalu EST
Spordiala Jalgrattasport
Distants 101 km 12:00
39 km 12:05
Korraldaja MTÜ Aerobike Cycling Agency Tel: +372 5342 2196, karikasari@aerobike.ee  
print
JUHEND
Filter Maanteekarikasari 2011
VI etapp – Tabasalu Rattaralli
Juhend EJL
3. kategooria võistlus
1. Eesmärk
• Pakkuda harrastussportlastele väljundit sportliku nädalavahetuse veetmiseks.
• Pakkuda sportlastele võimalust kodumaa pinnal ...
Edasi ››
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Gost, , 31.08.2011 22:16
Sel hetkel olin õnneks vasakult, pundist väljaspool, millegi pärast punt tõmbas paremale päris korralikult, ise selleks põhjusi ei näinud, aga paremal sõitvad mehed oli juba teeservas ja palju aega ei läinud kui kellegil lenksud vms kokku läksid.
osavõtja, , 31.08.2011 15:16
No mul seal Türisalu pangal (kurviga tõusu lõpus suht väikesel kiirusel pandi jah mats eespool grupis) mingi mansaft lendas sedasi tagant sisse, et oma tagajooksu pöia kõveraks sain ja nüüd siis mahakandmisel. Ei tea kes need kummalised vennad olid kes pidurdamis ette näha ei suuda. Liiga palju vist vaadatakse ikka suurtuure telekast. No igal juhul ma ei hakanud tagasi vaatama, sest jäin pärast seda kõva selgalendamist ja raputamist kuidagi püsti ja andsin minna. Ei tea kuidas see grupisõit nii algaja tasemel on
hannes, , 30.08.2011 13:34
kukkumisi nägin päris mitmel korral. oli vist teisel ringil kui keegi otsustas kurviga tõusu lõpus väiksel kiirusel pikali visata. ise õnneks olin teisel pool sellel hetkel. viimastel kilomeetritel esimeses pundis nägin kolme kukkumist. võtsime mõne teise kodanikuga kalkuleeritud otsuse vastu ennem seda sõita pundist kaugemal teeservas. karta oli ühte suuremat maokat viimases kurvis aga selle asemel pandi sirgel pikali. endal karbon jooksud+korgist pidurid lõpetasid töötamise teisel ringil alanud vihma tõttu. sõitsin siis peale seda pundi lõpus paraja vahega ja sain alati kui teised pidurdama hakkasid vähe eemale põigata. on kellegil mõtteid kuidas karbon jooksud seisma vihmaga saaks ilma, et peab u 30 sekundit pidureid põhjas hoidma ja ootama millal kork nii kuumaks läheb, et ka hoogu vähemaks saab? korralduselt oli hea rattaralli. üks lõik oli natukene liigselt raputav aga mitte midagi väga ebameeldivat. sai sõita küll.
marks, , 30.08.2011 00:04
Mul sõideti ka selga ja tagaratas kaheksas. Aga põhikukkumised olid siiski siis, kui nähtavus oli juba hea ja padukat enam ei tulnud. See oligi kummaline, et siis lennati igas asendis ja igasse nurka. See tapamaja väljend on hea, minu meelest olid ka seal samad näod ees meestel, kes asfaltil tagumiku peal libisesid. No mis teha. Aga jaanika jutust ei saanud küll mitte midagi aru.
tom, , 29.08.2011 23:29
Väga palju oli kukkumisi: vihm ja vesi oli silmades ja suus, nähtavus halb, piduriklotsid ei võtnud, libedus ja palju autosid kogu aeg vasakul pool teed.Asvalt ka oli kohati nagu kuumaastik, raputas kõvasti, Vist üldse kõige ohtlikum etapp tundus. Kui Terve suur grupp ikka pidurdas koos siis tagapool oli küll nagu libedal jääl, palju ei puudunud et tagant selga, kuna märjad klotsid ei võtnud enam üldse. Kukkunud maasalamjate pilk, oli nag tapamajja aetaval loomal... Aga muidu oli hea korraldus, sportlik sõit ja see ongi tõeline rattasport
Jaanika, , 29.08.2011 22:13
Mind endiselt üllatab harrastussportlaste suur huvi,kuid hinnatakse ikkagi pigem pikema distantsi valinud harrastajad. Viimastel sõitudel kummaline start, kui ühed juba sõidavad sõitu siis teised alles stardi koridoris, järgmisel aastal vast võrdsem, või siis väikese vahega nagu eraldi stardis, iga grupp lähwb ise ajal stardi, nii kõigil sarnased võimalused
Margus, , 29.08.2011 20:29
Nagu Haapsaluski, oli start minu arvates kolmanda ja suuremate stardigruppide jaoks väga ebasoodsalt korraldatud. Kohe peale stardikoridori lõppu järsk pööre, mis tähendab seda, et näiteks 3. grupp polnud saanud veel paigastki, kui esimesed 2 gruppi juba poolel teel Randveresse olid. See tähendab, et polnud mingitki võimalust esimese grupi meestega jõudu katsuda. Nii kõvu mehi ka palju pole, kes kilomeetrise vahe üksi kinni sõidab, seda enam, kui esimee ots annab alguses hagu oma 50 km/h või rohkemgi. Endal oli maxkiirus esimesel kilomeetril üle 51 ja sellega polnud lootustki järgi võtta. Stardi oleks saanud ju ilusti korraldada Tabasalu teelt - hea pikk sirge ja grupid oleks saand ühtalsemalt liikuma.
marks, , 29.08.2011 09:45
Üritus oli küll tore ja hästi korraldatud. Kuidas mulje sõiduoskustest jäi?
Ruuno, , 29.08.2011 08:59
Esmakordselt sai osaletud selles sarjas. Tänud korraldajatele, oli tore üritus!
janne, , 28.08.2011 22:07
Mõned pildid Tabasalu Rattarallist http://fotoalbum.ee/photos/Tauridag/sets/1202687


Kõige populaarsemad
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE