estenglv
Jõelähtme Rattamaraton 77 km
Jõelähtme Rattamaraton 30 km
Jõelähtme Rattamaraton 12 km
301 Moved Permanently Date: Tue, 07 Apr 2020 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=5, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.

Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
Jõelähtme IV Rattamaraton (EMS 1. etapp)
Vaata ka 2012 2011 2009
Jõelähtme IV Rattamaraton
Juhend
1. Eesmärk
1.1 Populariseerida Jõelähtme valda kui sobivat paika veetmaks sportlikku puhkepäeva rattasadulas nii võisteldes kui matkates;
1.2 Perekeskse ühistegevuse soodustamine.
2. Korraldaja
2.1 Jõelähtme ...
Edasi ››
REGISTREERIMINE JA OSAVÕTUTASU
Registreerimine ja stardimaksud
6.1 Osvõtjate eelregistreerimine toimub aadressil www.maratonid.ee, või arvega tasumisel e-maili teel aadresssil
6.2 Registreerunule garanteeritakse märgitud rada, võistlusnumber, toitlustamine rajal ja finišis, rattapesu;
6.3 ...
Edasi ››

Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Flash, flash@singel.ee, 17.04.2010 09:33
Jõelähtme IV rattamaratoni rajakirjeldus Toimumisaeg: 18.aprill 2010 Distantsid: Maraton: 77,6 km (märgistus: punased nooled ja sinine Kona lint) Matkasõit: 30 km (rada kattub maratonirajaga punased nooled ja sinine lint; vaid teede lahknemisel rohelised nooled ja valge Elioni lint) Noortesõit: 13 km (mustad nooled nooled) Lastesõit: 1 km Maratonirada ja matkarada START: Jõelähtme rahvamaja hoovist suunaga vanale kivisillale. Kirikust mööda parem pööre suunaga Ellandvahe mäele. Ellandvahe mäelt pööre paremale Koila suunas. Koilas vasakule üle põllu Laulumäe kivi juurde viivale teele. Laulumäe kivi juurest pööre paremale elektriliini alla laskumisele. See lõik on vesine ja lumine !!! All pööre paremale Koila singlile (Jägala jõe vasakkaldal olevale kallasrajale Koila külani). Koilas pööre vasakule ja külateed pidi kuni jalakäijate sillani Koogi küla juures. Silla ületus ja pööre vasakule Koogi-Jägala-Joa asfaltteele. Mnesaja meetri pärast teelt pööre vasakule Jägala-Joa lauluplatsile. Läbi Jägala Joa pargi Suka (jalakäijate) sillale. Silla järel vasakule Jägala Joa paremkalda kallasrajale. Enne Jägala juga on jõgi kõrge. Rada kulgeb 10 meetrit (saab sõites kuiva jalaga läbi) vee piiril Jägala Joa platoole. Jägala Joa astmestikult laskudes ettevaatust!!! Täitub 10 km Kallasrada jätkub. Rajal ohtlik laskumine. Edasi põllutee, mille lõppedes pööre vasaskule Jägala Energy elektirjaama territooriumile. Rada läheb ümber peahoone. Trepi tõus (jooksukas). Trepi järel endise laagri territooriumi läbimine (veidi asfalti). See järel tugevapõhjaline metsatee laskumisega Jägala Jõe Linnamäe veehoidla neeme tippu. Sealt pööre paremale singlile. Rada tõuseb el. liini alla järgneb uus lõik mööda uhtorgu – 2 ohtlikku laskumist, 2 palkidest purret (I sõidetav ja teine mitte) ja üks ronimistõus. Metsast väljudes ületatakse Ruu-Ihasalu tee ja jätkub kitsekas kuni läbitakse tuntud „Massa põndakud” ja jõutakse Ruu põldudele. Maraton ja matk lähevad lahku. Matkarada teeb ringi lendurite kivi juures ja suundub tagasi lasketiiru tagusesse metsa, kus liitub uuesti maratonirajaga. Maratoni rada jätkub tõusuga Ruu põllule ja mööda põlluteed. Ruu masti juurest algab alguses savine (kuiv) ja seejärel suure killuga talutee. Viib välja vana-Narva mnt ületusele Ruu lauda juures. Edasi otse laudast paremalt mööda taluteid. Seejärel algab uus lõik Kodasoo metsas. Alguses metsateel ja seejärel metsaradadel, mis kulgevad mööda oosi. Enne Kaberla oja silla ületamist raske tõus ja ohtlik laskumine kahe oosi vahelisse orgu (sügavad rööpad). Täitub 20 km. Kaberla oja sillast üle saades jätkub rada mööda metsateid. TP1 – 21 km. Metsateed ja rajad jätkuvad kuni Kodasoo metsa lõpuni. 27 km jõutakse korra asfaltile Kodasoo-Kaberlaa maanteele. Ületatakse vana-Narva mnt. Rada jätkub mööda taluteed ja seejärel mööda põlluteed (põlluteel paar märga kohta) kuid sõidetavad. Kaberneeme tee ääres kulgeb rada 200m ulatuses uuel singlil, mis on pehme, kuid kuiv. Singli lõpus purre kraavi ületamiseks – ettevaatust! Põllutee jätkub kuni Ubari panga tõusuni. Pangal pööre vasakule külateele, täitub 30 km. Külateed pidi kuni Ubari ristini. Sealt edasi mööda kruusa kuni Ubari kaitseala metsateele. Metasteelt pööre vasaskule Ubari pangal kulgevale kitsekale, mis lõppeb kõige ohtlikuma (5 noolt alla) laskumisega pangalusele kitserajale. Kitsekal on veel üks kitsas lühike laskumine. Seejärel mööda oosi Haapse suunas ning laskumine Haapse-Metsaoja metsateele. Teelt ära vasak pööre metsa Riiamäe singlile. Singlil paar tõusu (Riiamäe 3-st õest seekord ületatakse 2). Riiamäe singel lõpeb Kaberneeme tee ületusega. Algab kalevi-Liiva singel, millel on üks ojakraavi läbimine (palki pid saab kuivajalaga üle) ja Kaberla oja purde ületamine, millele järgneb liivane tõus Kalevi-Liiva oosil. Oosilt laskumise järel Kopraonu singel. Kalevi-Liiva asfaltee ületuse järel algab kiire ja kõvapõhjaline metsatee ja seejärel metsarada, mis vaheldub metsateedega. Enne lasketiiru laskumist (Pedro laskumine) täitub 40 km ja rada ühineb matkasõiduga. Lasketiiru alale laskumise järel on uus lõik mööda kaanrbikulist kraavi perve, sest metatee on vee all. Pehmem rajalõik lõppeb laskeplatsi servas ja seejärel kulgeb hoone suunas mööda liivast teed. Enne hoonet pööre paremale metsateele ja vanade varemete juurest vasakule metsarajale, mis viib välja Ruu-Ihasalu tee ületuseni Linnamäe tee vastas. Linnamäe parklas on TP2 ja sõidetud 42 km. Edasi üle Linnamäe ja HEJ tammi ning rada jätkub Koila metsateel kuni Ellandvahe mäeni vastassuunas raja algusega. Ellandvahe mäelt algab lõik asfaldil, mille sisse jääb laskumine läbi golfikeskuse territooriumi. Väljudes Manniva poolsest väravast jätkub rada mööda Manniva kruusateed kuni Hõbemäe tõusuni. Tõusu lõpus lähevad maraton ja matkasõit taas lahku. Matkajad suunduvad vasakule pangapealsele põlluteele ja neil jääb lõpuni 5,4 km. Maratoni sõit läheb eelmise aasta alguse ringile karjääri aladele Tallinna Prügila ümbruses. Pööre paremale pangapealsel põlluteel kuni Rebala-Ülgase asfalteeni Tallinna prügila taga. Põlluteel on paar vesist lõiku, millest saab mööda sõita. Asfaltee ületus – otse. Prügila tagusel kruusateel laskumine ja tõus prügila-tagusele platoole. Platoole jõudes pööre paremale asuvale teerajale, mis viib platoo vastasserva. Pööre paremale serva äärel kulgevale rajale. Raja lõpus tehniline laskumine sillale, millele järgneb tõus avraagi põhjast. Tõusu lõpus U pööre vasakule vanale kruusateele. Ülgase külas pööre vasakule teerajale karjääri küngaste vahele. Pööre paremale ja ohtlik (Põldmarja) laskumine endise karjääri põhja. Karjääri põhjas on vana kitsekas vee all ja seetõttu tuleb ronida vastaskaldale. Kaldal pööre paremale kiirele singlile. Singli lõpus laskumine, millel U-pööre paremale karjääri põhjas olevale rajale. Raja lõpus tõus ja pööre vasakule vana karjääri serval kulgevale teele (paremal nn daatšad), mida mööda jõutakse välja Kroodi endise fosforiidikaevanduse tagusele vanale külateele (teede ristis pööre vasakule). Edasi mööda teed, kuni pööratakse vasakule ning laskutakse läbi endise karjääri ja tõustakse endise fosforiidikarjääri metsaradadele. Järgneb raja selle osa ohtlikum !!! laskumine (Singlikate mõrvar) ovraagi põhja. Pööre vasakule ning kohe U-pööre paremale metsarajale. Kallasrada mööda jõutakse välja Tallinna prügila aiatagusele rajale viivale tõusule. Aia ääres pööre vasakule kuni prügila tagumise ehk põhjaväravani. TP3 ja 59 km läbitud U pööre paremale Tallinna Prügila territooriumile. Järgneb Tallinna Prügila turvatee läbimine ning väljumine peavärava kaudu. Pärast väravat pööre alla paremale metsateele mille lõpus laskumisel libamisi vasakule metsa singlile, mida pidi jõutakse kroodi parkmetsa Kroodi singlile. Kroodi parkmetsast väljumisel taaskord lühike singel ning ületatakse Tallinna prügila tee, millele järgneb kallasraja („K-750 lõputu singel”) läbimine. Kallasrajal tuttav „Kotka tõus”, kust tuleb ka seekord ratast ülesse tassida. Singli lõpus laskumine Lastekangrute juures asuvale platoole. Lastekangrutes väljudes on uus lõik mööda vana kiviaia äärt. 300 m ulatuses on see pehme. Jõutakse välja põlluteele ja varsti paistab märk 5 km lõpuni. Seal võib rauad paremale panna ja vajutada. Tulles kiriku poolt üla vana silla. Ootab lõpus veel vasak pööre ja 400 m ring ümber rahvamaja. Siis on silt Finiš.
Meelis "Flash" Välk, flash@singel.ee, 16.04.2010 09:19
Rada paigas. kaardid üleval http://www.maratonid.ee/index.php/et/etapid/joelrm/kaart Rajakirjeldus valmib hilisõhtul metsast tulles. Pikk sõit siia veidi kabariitidest väljas 77,6 km (viimased 2,5 km on asfalti enne Rahvamaja hoovi ). Matkasõit aga 29,5 km. Muda osas, siis seda ikka peaaegu ei ole. Hea indikaator on Ruu masti juures olev savipõhjaline tee. 4 maratoni aasta jooksul ei ole see nii kuiv olnud. Lund on ja mõni lombi koht ikka ka, kuidas muidu.
Priit, , 16.04.2010 09:15
Tänase ilmaprognoosi järgi Pühapäeva päeval vihma ei saja ja pilvevahelt paistab isegi päike (+4 kraadi). Öösel käib väike vihmasabin üle aga see rada mudaseks kindlasti ei tee.
robert, , 15.04.2010 20:17
hea nali
olude lisa, , 15.04.2010 17:19
eelnevast loetelust on puudu veel vulkaanituhk
olud pühapäeval, , 15.04.2010 16:08
ilmaolud tulevad seekord eriti keerulised. ükski tegur pole puudu; lörts ja vihm, tugev tuul, madal temp, lauspilvisus; traadijurakas siis kodaratesse neile, kel see ülesanne lahendade tuleb;
pets, , 14.04.2010 23:59
Ametlik teadaanne - oleks tund varem alanud - oleks osalenud.
Ruuno, , 14.04.2010 08:52
Millisel maastikul on noortesõidu rada?
egert, , 13.04.2010 22:07
kas joogi punkt on ka seal
to: to flash, , 13.04.2010 14:15
No jah, võib ju Juku moodi äri aritmeetikat rakendada 7+5 on kokku 75 km - see ju puhta kruusa-asfaldi ralli. Läheb kihutamiseks

Kõige populaarsemad
Kasutajanimi:
Parool:

*Uus kasutaja *Unustasid parooli?