estenglv
WAP version
Login form
RSS
50 aastat Tartu Maratoni 12.01.2010 (0)
16. jaanuaril 1960 anti Tartu südalinnas start esimesele Tartu-Kääriku suusamatkale, millega sai alguse tänane Eesti tuntuim rahvaspordiüritus Tartu Maraton. Poole sajandi jooksul on Tartu ...
EMT Estoloppet 2010 registreerimine on avatud 27.11.2009 (0)
EMT Estoloppet 2010 hooaja sarjaregistreerimine on avatud. Sarja kõigile kuuele etapile saab soodushinnaga registreerida kuni 11. detsembri südaööni.
Tartu Maraton - 63 km
Tartu Maraton - 31 km
301 Moved Permanently Date: Fri, 26 May 2017 02:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=3, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
39. Tartu Maraton (EMT Estoloppet)
Vaata ka 2012 2011 2009 
Aeg 21.02.2010
Koht Otepää/ Elva EST
Spordiala Suusatamine
Distants 63 km klassikaline tehnika START 9:00 OTEPÄÄLT
31 km klassikaline tehnika START 12:00 ARULA TEERISTIST
Korraldaja MTÜ Klubi Tartu Maraton, Indrek Kelk, Tel. +372 516 3260, tartumaraton@tartumaraton.ee, www.tartumaraton.ee
PROGRAMM
print
JUHEND
JUHEND

1. 39. TARTU MARATON (39.TM) kuulub rahvusvahelise pikamaasuusatajate sarja Worldloppet, Rahvusvahelise Suusaföderatsiooni (FIS) ja Eesti pikamaasuusatajate sarja Estoloppet 2010.a. kalendrisse ning on FIS Marathon CUP (FMC) osavõistlus.
2. 39. TM korraldab Klubi ...
Edasi ››
REGISTREERIMINE JA OSAVÕTUTASU


Osavõtjate registreerimine toimub internetis Tartu Maratoni koduleheküljel www.tartumaraton.ee (kuni 19.02.10. kell 17.00) ja maratonikeskuses (kuni 20.02.10. kell 17.00) Tartus, Laulupeo pst. 25 (info tel. 7421 644, fax 7422 536) või muudes korralduskomitee poolt heaks kiidetudj ...
Edasi ››
REGISTREERITUD
Kokku registreerunud: 115 Mehi: 107 Naisi: 8 Võistkondade arvestus: 3 
  Nimi Võistkond Vanuseklass Distants
1. Tarmo Karama 100% Design Põhiklass Pikk
2. Ants Kask CFE! M40 Pikk
3. Danek Tsuskin EAF Põhiklass Pikk
4. Koit Põder EAF M40 Pikk
5. Marek Koplus EAF Põhiklass Pikk
6. Ago Veilberg M40 Pikk
7. Aivar Saarepuu Põhiklass Pikk
8. Alar Kulp Põhiklass Pikk
9. Alo Rull M40 Pikk
10. Andero Põllu Põhiklass Pikk
Edasi ››
Tartu Maraton 09
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
joosep, , 22.02.2010 20:10
Olin ka tõsiselt häiritud Tartust Otepääle looklevas autode ummikust. Ma ei tea millega tegelesid need politseinikud kes pidid liiklust reguleerima, aga järjekord liikus nii aeglaselt et see põhjustas tõsise paanika tagapool olevate autojuhtide poolt, kes hakkasid järjekorrast mööda sõitma, edasine oli eelneva loogline jätk. Ummikus seisid nii korraldajate bussid, kiirabiautod kui ka ülejäänud autod. Möödatrüginud autod pääsesid ilusasti eelisjärjekorras parklasse, oleks oodanud politsei sekkumist, praegu said sanktsioneeritud viisakad juhid. Minu tervitused siinkohal ka Eestimaa Rohelistele, mille uhke eraldusmärkidega auto üldjärjekorrast mööda trügis, kindlasti kandsid sa ka kaasas oma ROHELIST MAAILMAVAADET
Mike, , 22.02.2010 19:29
Bussijuhte oli halvasti instrueeritud. Korraldajate buss jäi Tartust tulles Otepää piiril sõiduautode järjekorda. Palusin bussijuhil järjekorrast mõõda sõita, sest tegu on korraldajate ametliku transpordiga (vastav embleemgi bussi esiaknal). Juht tegigi seda ja jõudsime enne kaheksat stardipaika. Järgmised bussid seda ei teinud ja suusatajad hilinesid starti. Busside jaoks oli võistluspaigas parklas kohad jaga bussid raiskasid ruumi linna sisenevas sõiduautode järjekorras. Ma ei tea kes oli transpordi korraldaja ja kas maratoni peakorraldaja teda instrueeris, aga midagi jäi siin tegemata. Viga juhtimises (bussijuhid olid tublid)
leitud mobiil, , 22.02.2010 17:55
see katkise nupuga mobiil asub tartu maratoni büroos tartu laululaval. avatud 9-17 tööpäeviti
sll, , 22.02.2010 17:23
jõudsin autoga tehvandile 7.30, sellajal polnud veel miskit ummikut
bussisõitja, , 22.02.2010 17:02
Sõitsin minagi Tartust Otepääle bussiga ja tuleb tunnistada, et mul oli piinlik seal bussis olla, aga miks? Minu ümber oli terve hunnik sakslasi, kelle jutust aru sain. Üks sõnapaar, mis nende jutust mitmeid kordi läbi käis oli see, et logistika on null. Miks? Pool tundi autode rivis passimine ja veel püsti seismine poolteist tundi polnud see, mida nad ootasid. Järgmine aasta me neid enam ei näe arvatavasti.
Jaan, , 22.02.2010 16:40
Piletihinna tõstmine bussitranspordile ei lahenda korraldamatust. Probleem oli busside hilises väljasõidus ja ummikutes sissesõidul Otepääle. Piletihinna tõstmine paneks inimesi oma autode kasuks otsustama ja see suurendaks ummikuid veelgi. Võibolla tõsta väljasõidu aega veerand tundi varasemaks? Sõit ise oli tore, ilm suurepärane, rahulolu täielik!
ei ole asjaag kursis , , 22.02.2010 16:27
Sai Arulas määrdemeestele maksud 100eek , et määriksid siis suusad ära ja määrisid ainult keskelt . Lootsin, et suusad libisevad ikka ilusti ja saab kiiremini sõidetud aga võta näpust suusad ei libisenud peale seda ültse sinna keskele kogunes nii palju lund , et lihtsalt raske oli sõita. Ainult tõusudepeal oli hää ei libisenud tagasi
to vaheaeg, , 22.02.2010 16:22
teinekord kui splittidega kiire siis soovitan mõnes tabelarvutusprogrammis klikk-klikk teha ja ongi splitid käes
kadund, , 22.02.2010 14:47
Kadus mobiiltelefon nokia (tehvandi staadionil). Halli värvi ja üks katkine nupp.
Kidra, kidra_0@hotmail.com, 22.02.2010 12:08
Keegi Markko on Pulleritsu blogisse pannud splittide aadressiks: http://docs.google.com/uc?id=0B9Gr7OrmjJlDZjYzOGQxYTAtODNlMy00OGFjLThiNGEtZTg1MjY5ODUwNjVj&export=download&hl=en Tänud talle


Kõige populaarsemad
Tartu Maraton 2010_r
r
Worldloppet
FIS
Right To Play
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE