estenglv
WAP version
Login form
Maraton 42,195 km
Poolmaraton 21,1 km
Kepikõnd 21,1 km
301 Moved Permanently Date: Sun, 19 Nov 2017 03:00:02 GMT Server: Apache / ZoneOS Location: https://www.ilm.ee/~data/include/ilm.php3 Content-Length: 318 Keep-Alive: timeout=3, max=100 Connection: Keep-Alive Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1 301 Moved Permanently

Moved Permanently

The document has moved here.


Apache / ZoneOS Server at www.ilm.ee Port 80
39. Otepää-Tartu Jooksumaraton
Vaata ka 2011 2010 2009 
Aeg 31.03.2012
Koht Otepää EST
Spordiala Jooksmine
Distants

Maraton 42,195 km kell 12:00 Otepäält
Poolmaraton 21,1 km kell 13:30 Pangodi mäelt
Kepikõnd 21,1 km kell 13:30 Pangodi mäelt

Korraldaja Tiit Tali I tiitta@mail.ee I +372 524 0477
• RADA • START • FINISH
print
JUHEND


Jooksjad finiseerivad alates kella 14:30 Tartus Tammestaadioni väravas.
Maratoni distantsile lubatakse jooksjad, kes on sündinud 1995 ja varem. Poolmaratoni ja kepikõnnile lubatakse 1997 ja varem sündinud. Osavõtt võistlusest toimub omal riisikol.
...
Edasi ››
REGISTREERIMINE JA OSAVÕTUTASU
Registreerimine
Eelregistreerimine toimub portaalis Sportinfo.ee kuni 25.märts 2012.
Lisaks saab registreerida ka võistluspäeval Tartus Tammestaadionil alates 10:00 ja Otepääl 11:30-st ning poolmaratoni stardis 13:15 alates.
Stardimaks eelregistreerimisel kuni 25. märts2 ...
Edasi ››
REGISTREERITUD
Kokku registreerunud: 104 42,195 m: 64 21,1 km: 34 21,1 km kepikõnd: 6 Mehi: 78 Naisi: 26  
  Nimi Võistkond Vanuseklass Distants
1. Kaity-Marin Tiitmaa 21CC Naised 21,1 km
2. Keir Lomp 21CC Naised 21,1 km
3. Rein Oder 21CC M40 21,1 km
4. Sander Hannus 42 koma Mehed 42,195 m
5. Taivo Tera AARIKE HK Mehed 21,1 km
6. Andrei Remets Mehed 42,195 m
7. Andres Mäekivi M40 21,1 km
8. Annika Pang N40 42,195 m
9. Ergo Meier M40 42,195 m
10. Erik Jaaniso Mehed 42,195 m
Edasi ››
 
Kommenteerimine ajutisel peatatud!
Sorteeri vanemast uuemaks:
Täpne statistik, , 06.04.2012 12:31
Protokoll vajab natuke korrigeerimist. Kaks vastuolulist kommentaari, millest minu andmetel on õige esimene, kuid protokollis kajastub teine. Ehk Reigo Lehtla tulemus peaks kajastuma poolmaratoni protokollis ja poolteist tundi kiiremana, kui hetkel maratoni ptrotokollis. Reigo, , 01.04.2012 22:23 Mind on siin finishiprotokollis teenimatult maratoniläbijate sekka kirjutatud. Tegelikult jooksin ma eile läbi poolmaratoni. jooksuharrastaja, , 03.04.2012 16:39 tähelepanek - minu isiklik vaist ütleb, et Reigo Lehtla ei raiska oma jooksuenergiat mingil poolmaratoni rajal ja tema tulemus peaks seisma kirjas ainult 42,195 km protokollis.
eelmisele, , 05.04.2012 09:00
Ära võrdle võrreldamatuid asju, poolmaratoni ja maratoni. Poolmaratoni on paljud võimelised läbima ilma joogita, maratonil joomata jätmisega teed endale karuteene, kui kõva meest mängima hakkad
Ev, , 04.04.2012 20:40
"Joogipunkte rajal oli, kuid mina neid eriti ei kasutanud, isegi oma kaasavõetud geel jäi alles. Ju oli energia- ja vedelikuvarusid piisavalt ning eks oli ka ilm parajalt jahe." -- Tarmo Reitsnik, poolmaratoni distantsi võitja http://jooksutiim.blogspot.com/2012/04/pikamaajooksu-valishooaja-avapauk-antud.html Trenni tegemist ja jooksu ajal tarvitatavaid abivahendeid ei saa ühte panna panna. Õige jooksumehed tarvitavad abivahendeid minimaalselt. Kõik need banaaniviilud, geelid, soolakurgid jne - see on vale tee. Tuleb püüelda oma jooksu efektiivsusele, Vahend selleks on trenn. Kaja Vals, üks paremaid naisharrastusmaratoonareid nt võib ühe topsi joogiga maratoni ära joosta.
P, , 03.04.2012 23:24
Olgu, mõned lingid kirjaoskajatele: http://edulife.com.br/dados%5CArtigos%5CNutricao%5CNutricao%20Esportiva%20e%20Suplementacao%5CFluids%20and%20Hydration%20in%20Prolonged%20Endurance.pdf http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10198142 Loomulikult ma ei väida, et joogi puudumine 30-38km oleks tervisele ohtlik või takistaks maratoni lõpetamist. Vaidlesin vaid Mike'i väitega, et "-4C juures vedelikupuudust ei teki" ning ootan jätkuvalt tema ja teiste tarkade viiteid vastavatele uuringutele. Aga tuleb välja, et nad loevad pigem "naisteajakirjade fitnessilehekülgi".
hd, , 03.04.2012 22:30
tehke trenni,peaga ja kehas on energiat küll ,et jaheda ilmaga,vähese joogiga ,eriliste vaevusteta maraton läbi joosta,järgmine on juubelijooks,kerget jalga ja korraldajatele käepigistus.
Mike, , 03.04.2012 21:26
Ev on asja tabavalt kokku võtnud, tubli!
Ev, , 03.04.2012 21:07
Väide, et iga 15 minuti tagant peab jooma (peenemalt - end rehüdreerima) tuleb spordijookide-geelide müüjatelt ja naisteajakirjade fitnessosakondade toimetajatelt. Sealtsamast, kus inimesi ainult kolme kuu ettevalmistuse pealt maratoni ette võtma ärgitatakse. Tegelikult ei pea joogipunkte muidugi iga 5 km järel olema. Võiks olla 2-3 punkti.
Tagurpidi, , 03.04.2012 19:15
Ikka on puudu vedelikust, energiast jne, kunagi ei jää puudu treenitusest (organismi ettevalmistusest maratoni läbimiseks) ja enda tarkusest.
jooksuharrastaja, , 03.04.2012 16:39
tähelepanek - minu isiklik vaist ütleb, et Reigo Lehtla ei raiska oma jooksuenergiat mingil poolmaratoni rajal ja tema tulemus peaks seisma kirjas ainult 42,195 km protokollis.
P-le, , 03.04.2012 16:08
Millele rajaneb väide, et iga 15 minuti tagant peab jooma. Isegi ultrajooksjad ei tee seda. Kuidas nad suudavad ööpäev ja kauem joosta? Ka Tartu Maratoni on sõidetud ja joostud ilma joomata. Nii nagu energia, nii ka vedeliku resurss, mida kasutatakse on organismis olemas. Organism suudab mõlemat rasvast toota.


Kõige populaarsemad
Kasutajanimi:
Parool:
 
*Uus kasutaja *Unustasid parooli?
SPORTINFO
KORRALDAJATELE
KIRJUTA MEILE
KONTAKT
KASUTUSTINGIMUSED
KOMMENTEERIMINE